H δόση Δεκεμβρίου για το ΕΝΦΙΑ δεν έχει ακόμα πιστοποιηθεί και οι λογαριασμοί στο taxisnet είναι απενεργοποιημένοι. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις και πρόστιμα για τα οποία οι φορολογούμενοι δεν ευθυνόμαστε.

2017-12-28 12:24

Δημοσιεύω τα δυο mail που έστειλα sto taxisnet προσπαθώντας να απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου ( απενεργοποιούν συνήθως όταν είναι σε εξέλιξη οι εκδοσεις των νέων δόσεων λογαριασμών) 

 28-12-17 Δώδεκα και μισή το μεσημέρι και ο λογαριασμός είναι ακόμα απενεργοποιημένος κ.λ.π. 

Είναι δυνατόν να είμαι εμπρόθεσμη στην πληρωμή αφού βέβαια και λόγω των  ημερών φεύγουμε αυτές τις μέρες;

1ο  μαιλ

Από: dimitra spanou
Στάλθηκε: Tuesday, December 26, 2017 10:03:56 AM
Προς: taxisnet
Θέμα: διόρθωση απενεργοποίησης λογαριασμού

 

 

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

Είμαι η Δήμητρα Σπανού ΑΦΜ 041472726 .O λογαριασμός μου στο taxisnet έχει απενεργοποιηθεί. Ζητώ να διορθώσετε το σφάλμα.

 

2ο μαιλ 

Από: dimitra spanou <dimspa57@hotmail.com>
Στάλθηκε: Wednesday, December 27, 2017 2:07:20 PM
Προς: taxisnet
Θέμα: ΠΡ: διόρθωση απενεργοποίησης λογαριασμού

 

 

Σας στέλνω ξανά το αίτημά μου να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό μου ΑΜΕΣΑ. Σας  υπενθυμίζω ότι η προθεσμία να πληρώσω την δόση του ΕΝΦΙΑ για τον Δεκέμβριο λήγει στο τέλος του μήνα. Έτσι οποιαδήποτε τυχόν καθυστέρηση (και ένεκα των ημερών) για την οποία όπως γνωρίζουμε, πληρώνουμε πρόστιμα, δεν θα είναι από δική μου υπαιτιότητα. Δήμητρα Σπανού ΑΦΜ 046472726

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10