Σχετικά με Υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου

2015-02-22 14:05
Προσπαθώ να δορθώσω την καταχώρηση του διαμερίσματός μου Γ2 στο Υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου. Τοσυμβολαιογραφείο Σπανόπουλου έχει κλεισει και διαχειρίζεται η Αικ. Μαυρουδή παλιά συμβόλαια. Βρήκα το γραφείο της αλλά όχι την ίδια . Πέρασα άλλη μέρα και τελικά την βρήκα.
 
19-2-15
Πήρε τηλ. η Αικ.Μαυρουδή συμβολαιογράφος από Σπανόπουλο και είπε πως δεν χρειάζεται πράξη αποδοχής για να περάσει σε μενα η επικαρπία του διαμερίσματος που μένω. Να μην ξεχάσω να ρωτήσω ξανά στο υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου γιατί εκεί παλιά επέμεναν πως χρειάζεται συμβ. πράξη για να περάσουν την επικαρπία. 
 
20-2-15
Στο Υποθηκοφυλάκιο Ζωγράφου είπαν πως
 α. δεν αλλάζει η οικογενιακή μερίδα μου( να περάσει σε μένα η επικαρπία της μητέρας)  παρά μόνο με πώληση ή μεταβίβαση και όχι με αποδοχή κληρονομιάς. ( Ενώ  εγώ γνωρίζω σε άλλες περιπτώσεις το αντίθετο).Μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και παραμένει όπως είναι
β. Επίσης υπάρχει  λάθος στον χρονο γέννησης της Μαρίας Σπανού που δεν διορθώθηκε
Προσπαθώ να συγκεντρώσω στοιχεία και για τα δυο
 
Α. Στοιχεια για χρονολογια γέννησης Μαρίας Σπανού το γένος Βογανάτση
Ληξιαρχική πράξηθανάτου Μαρίας  Σπανούμε σωστό χρόνο γένησης και οικογενιακή μερίδα με την λάθος χρονο. γέννησης και συμβόλαιο τιμοθεου με σωστό
Β Μεταφορά επικαρπίας
  
Μισθωτήρια Διαμερίσματος Γ2
 19972003Οι υπογραφές μισθωτή είναι ΓιαντζόγλουΗ υπογραφή μισθωτή είναι της Πετροπούλου
 Η υπογραφή μισθωτή είναι του Κάγκαλου
 
Πάξη Σύστασης  ¨οριζόντιας ιδιοκτησίας Πολυκατοικίας του διαμερίσματος (ορισμένες σελίδες)
 
ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  με mail (ηλεκτρονική φόρμα)21-
 Ηλεκτρονική αναφορά
Φόρμα υποβολής αναφοράς
Προσωπικά Στοιχεία
Όνομα: ΔΗΜΗΤΡΑ
Επώνυμο: ΣΠΑΝΟΥ
Πατρώνυμο: ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Υπηρεσία/Οργανισμός με την οποία σχετίζεται η αναφορά: ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, Δήμος): ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 56-58 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
Τ.Κ.: 16121
Τηλέφωνο: 6942806171
Fax: 
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: dimspa57@hotmail.com
 
Αναφορά
Θέμα: ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣΣΤΟ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
 
Περιγραφή:
 
Στα έγγραφα που δηλώνονται τα περιουσιακά μου στοιχεία στο Υποθηκοφυλάκιο Ζωγράφου, φαίνεται η μητέρα μου Σπανού Μαρία σαν επικαρπώτρια διαμερίσματος Γ2 Αδριανουπόλεως 56-58, Η Μαρία Σπανού, έχει αποβιώσει από το 2005 . Για το ίδιο διαμέρισμα εγώ η Δήμητρα Σπανού έχω την υψηλή κυριότητα. Προσπάθησα να κάνω την αλλαγή στο Υποθηκοφυλάκιο Ζωγράφου αλλά μου αρνήθηκαν και δεν μου υπέδειξε κάποιον τρόπο ώστε να περιέλθει και τυπικά η επικαρπία σε εμένα και έτσι να μην υπάρχουν ψευδεπίγραφοι επίσημοι τίτλοι που να δείχνουν ιδιοκτήτες ανθρώπους που έχουν φύγει από την ζωή. Μήπως μπορείτε εσεις να με διαφωτήσετε τι πρέπει να κάνω. Παρακαλώ στείλετε απάντηση και στις δυο ηλ. διευθύνσεις. Δήμητρα Σπανού
 
Συνοδευτικά τρείς σελίδες
 
αλλά
 
Εάν χρειαστείτε και άλλες σελίδες από την πράξη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας ή κάτι άλλο ενημερώστε με.
 
Δήμητρα Σπανού
 
Συνοδευτικά αρχεία
Ληξιαρχική πράξη θανάτου - 475 KB, lh3iarxikh-pra3h-8anatoy-marias-spanoy.jpg
 
Οικογενιακη μερίδα περίληψη - 466 KB, 1925.jpg
 
συσταση οριζοντιας ιδιοκτησιας - 344 KB, adrianoypoleos1.jpg
 
 
 
Επιβεβαίωση καταχώρησης αναφοράς‏
 
 
Επιβεβαίωση καταχώρησης αναφοράς
Stp (no-reply@synigoros.gr)  Προσθήκη στις επαφές  4:07 μμ   Διατήρηση αυτού του μηνύματος στην κορυφή των Εισερχομένων σας  
Προς: dimspa57@hotmail.com
no-reply@synigoros.gr
Ευχαριστούμε που υποβάλατε την αναφορά σας στον Συνήγορο του Πολίτη.
Ο κωδικός παρακολούθησης της αναφοράς (ΚΠΑ) που υποβάλατε στον Συνήγορο του Πολίτη και ζητήσατε να παρακολουθείτε ηλεκτρονικά είναι: 201502215989
 
 
Με τον παραπάνω κωδικό και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) μπορείτε, μέσω του υπερσυνδέσμου «Ηλεκτρονική Αναφορά» στην κεντρική σελίδα του ιστοτόπου της Αρχής, να μεταβείτε στην κεντρική σελίδα των ηλεκτρονικών αναφορών και εκεί να επιλέξετε την ηλεκτρονική παρακολούθηση της αναφοράς, ώστε να λαμβάνετε γνώση του σταδίου επεξεργασίας της.
 
Προσοχή: Μην απαντάτε στη συγκεκριμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια είτε κατά την υποβολή, είτε κατά την παρακολούθηση της αναφοράς σας, επικοινωνήστε με την ηλεκτρονική διεύθυνση support_web@synigoros.gr, αναφέροντας το πρόβλημά σας.
 
Και ενημερώνω το κεπ Καισαριανής
Σας ενημερώνω για την λάνθασμένη τήρηση τίτλων στο υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου‏
 
 
Σας ενημερώνω για την λάνθασμένη τήρηση τίτλων στο υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου
dimitra spanou   5:03 μμ  
Προς: email:
 
Λέγομαι Δήμητρα Σπανού του Νικολάου γενημένη στις 6-10-1957. Είμαι Δημότης Καισαριανής και έχω τα περιουσιακά μου στοιχεία στο Υποθηκοφυλάκειο Ζωγράφου. Σε  διαμέρισμα όμως της οδού Αδριανουπόλεως 56-58  (Γ2),οι τίτλοι ιδιοκτησίας στο Υποθηκοφυλάκειο παραμένουν χωρίς επικαιροποίηση. Συγκεκριμένα φαίνεται βέβαια να έχω την υψηλή κυριότητα όχι όμως και την επικαρπία που ακόμα γράφεται στο όνομα της μητέρας μου Μαρίας Σπανού σύζυγος Νικολάου. Το υποθηκοφυλάκειο δεν δέχεται την λύση να γίνει κάποια συμβολαιογραφική πράξη όπως αποδοχή κληρονομιάς ώστε το σφάλμα να διορθωθεί. Κατέφυγα στον συνήγορο του πολίτη ώστε να βρεθεί τρόπος να διορθωθούν τα λάθη και για εμένα που επιθυμώ να φαίνεται καθαρά τι έχω αλλά και γιατί αν μη τι άλλο θίγεται επίσης   η σοβαρότητα και η αξιοπιστία του Ελληνικού Δημόσιου φορέα και δεν νομίζω ότι θα έπρεπε.
                                                                                Δήμητρα Σπανού
Αν έχετε κάποια απάντηση στην ηλ. δ/νση που αποστέλλω
 
Σας μεταφέρω την ενέργειά μου προς τον συνήγορο του πολίτη μήπως και εσείς έχετε ανάλογα περιστατικά και επιθυμείτε την σωστή τοποθέτησή σας.