Ξεκινώ την κατασκευή της ιστοσελίδας Κρατώ σημειώσεις για ορισμένα συμβάντα

2014-04-30 16:31

την ιστοσελίδα που ξεκίνησα χθες βρέθηκε τελικά . Σήμερα λέω να ξεκινήσω να βάλω κάτι. Τα βίντεο δεν μπορούν να μπουν

 

Καμμιά φορά σαν νέοι αμελούμε πράγματα που θα πρέπει να γίνονται. Εγώ αμέλησα την εγγραφή μου στην Ένωση Ελλήνων Χημικών μέχρι πρόσφατα. Ευτυχώς η ωριμότητα δεν έρχεται μόνη . Μας βοηθά να τακτοποιούμε και τις εκκρεμότητές μας. Περιμένω την επιστροφή του Γραμματέα της  ΕΕΧ (από διακοπές) για μια υπογραφή και στη συνέχεια ,θα λάβω στο σπίτι μου και την ταυτότητα της Χημικού. Αυτά είναι τα τελευτάια μου νέα! (5-11-14 ώρα 14:06)
7-11- 3.38μμ
Μιας και άρχισα συνεχίζω να ενημερώνω για την εγγραφή μου στην ΕΕΧ που καθυστερεί. Δυστυχώς από μια σατανική σύμπτωση η ΕΕΧ δεν μπορεί να μου στείλει με mail  τον αριθμό μητρώου της εγγραφής μου που έχει βγεί . Διότι 

όπως μου είπε μια κυρία σε τηλεφωνική επικοινωνία 

από όλες τις ηλεκτρονικές δι/σεις στην μόνη που δεν μπορούν να στείλουν και γυρίζουν πίσω τα μυνήματα είναι το hotmail (δηλαδή το δικό μου). 
Δεν φτάνει όμως αυτό. Παρά την παράκλησή μου να περάσω να πάρω η ίδια την ταυτότητα της ΕΕΧ που δίνεται με την εγγραφή, ( διότι η αποστολή με το ταχυδρομείο δεν είναι επισφαλής) επέμενε η εν λόγω κυρία, να την στείλει ταχυδρομικά γιατί λέει έτσι το συνηθίζουν Τι να πει κανείς...
Αυτά για να μαθαίνουν κι οι νεότεροι κι αφού βεβαίως "Η γνώση πρέπει να μοιράζεται"
 
Τελικά όμως τέλος καλό όλα καλά!

Έτσι λέω...

   

        

2-12-2014

Το επισόδειο που θα περιγράψω σε μια σε επιστολή που θα στείλω όπου μπορέσω (σε διευθύνσεις που θα αναφέρονται  κάτω σε πίνακα αποδεκτών ) αξίζει να το δημοσιεύσω σε αυτήν την ιστοσελίδα γιατί είναι κάτι "σχετικά με εμένα" και περιγράφει καταστάσεις που απεχθάνομαι και στιγματίζω και που  με έχουν  και ταλαιπωρήσει όπως και άλλους ανθρώπους.

Εν ολίγοις ,

 Πιθανόν αυτήν την στιγμή -σύμφωνα με τα λεγόμενα ενός αστυνομικού , που ήταν στην πλατεία Συντάγματος, - αρχή της οδού Ερμου, γύρω στις 12.30 και που δεν είχε διακριτικά ούτε μου έδωσε το όνομα του με απείλησε όμως ότι θα ασκήσει δίωξη και να είμαι καταζητούμενη. Αυτό μου είπε αυτός ο αστυνομικός.... 

 

 
 

 

Επιστολή 

Της Δήμητρας Σπανού          ΠΡΟΣ (ακολουθεί πίνακας αποδεκτών)

Στις 11.15 πμ σε ένα τρίωρο κενό μαθημάτων, βγήκα από το σχολείο που είμαι καθηγήτρια , κατόπιν συννενόησης , για να κάνω κάποια επίγουσα δουλειά στο κέντρο της Αθήνας προς την περιοχή Πατησίων. Χρησιμοποίησα το τρόλευ 4  από το τέρμα στην πλατεία Άγιου Γιάννη στην Βουλιαγμένης.

Στο πορτοφόλι μου είχα δυο είσιτήρια που πίστευα ότι ήταν αχρησιμοποίητα και αφου κτύπησα το ένα το φύλαξα στην τσάντα μου. Η δουλεία που είχα τελείωσε σύντομα και με το ίδιο εισητήριο επιβιβάστηκα σε τρόλευ της ίδιας γραμμής από την Πατησίων αυτήν τη φορά. Στην συνέχεια μια ή δυο στάσεις μετά ανέβηκε ελεγκτής και του έδωσα το εισιτήριο όπως μου ζήτησε . Απομακρύνθηκε λίγο προς τον οδηγό και μετά γύρισε και μου είπε ότι το εισιτήριο ήταν διπλοκτυπημένο . Μην ξέροντας τι να υποθέσω, υπέθεσα πως έκανα εγώ το λάθος και έβαλα κάποιο άλλο παλιό εισητήριο στο πορτοφόλι μου/ , Του το είπα, και του ζήτησα να  κτυπήσω το καλό στο μηχάνημα και να τελειώσει εκεί η ιστορία. Ζητησα το όνομά του ελεγκτή, όταν  αυτός ζήτησε να πάρει την ταυτότητά μου επιμένοντας να μου κόψει κλήση. Μου είπε ότι δεν έχει όνομα στην κάρτα του  που φορούσε αλλά μόνο αριθμό . Κατόπιν μου έδειξε την κάρτα του από απόσταση ώστε δεν κατάφερα να δω το όνομα,  επέμενε στην συνέχεια να του δώσω την ταυτότητά μου. Του την έδειξα χωρίς να του την δώσω. Του εξήγησα ότι την ταυτότητα  μπορεί μόνον αστυνομικό όργανο να την ζητήσει και αυτός μου είπε να πάμε στο Σύνταγμα που υπάρχουν αστυνομικοί ώστε να την δώσω σε αυτούς,

Στην πλατεία Συντάγματος στο τέρμα της οδού Ερμού Υπήρχαν ένα περιπολικό και μια κλούβα παρκαρισμένα και οι αστυνομικοί έξω.

Κατεβήκαμε, έδωσα την αστυνομική μου ταυτότητα σε ένα όργανο και τους ζήτησα να τους χρησιμοποιήσω σαν μάρτυρες  για το ότι δεν υπήρχε πρόθεση  να μην πληρώσω και ότι στο χέρι μου κρατούσα το δεύτερο εισιτήριο που αποδείκνυε πως  έγινε κάποιο λάθος. Έτσι ζήτησα το όνομα ενός από αυτούς. Άλλά ούτε αυτοί μου έδωσαν κάποιο όνομα αλλά που είπαν να πάμε παρακάτω για να διελευκάνουν την υπόθεση ώστε να εξυπηρετηθώ. Παραξενεμένη που κανείς δεν που έδινε κάποιο θετικό στοιχείο για να ξέρω κι εγώ που βρίσκομαι και με ποιούς αστυνομικούς είχα να κάνω, έγινα ποιο επίμονη λέγοντάς τους πως, εάν δεν έχω κάποιο όνομά τους, πως μπορώ να ξέρω ,αν δεν πρόκειται για κάποιο στημένο επισόδειο ή αν εκεί που μου ζητούσαν να πάω, δεν θα  με αρχίζαν και στο ξύλο (αφ ενός μεταξύ σοβαρού και αστείου αλλά και γιατί πολλά ακούμε τελευταία)

Ο πραγματικός και σοβαρότατος λόγος όμως ήταν  ότι δεν ήθελα να αργήσω στην δουλειά μου (Είχα την 7η ώρα μάθημα). Τότε ένας από αυτούς μου είπε ότι αν δεν τον ακολουθήσω  θα μου ασκήσει δίωξη  και ότι θα είμαι καταζητούμενη. Τότε έγώ του είπα "Αει παράτα με" και έφυγα. 

Παρακαλώ να μου υποδείξετε τα ονόματα των αστυνομικών αυτών και να τους συστήσετε να έχουν τα διακριτικά τους και να δίνουν τα ονόματά τους στους πολίτες , όπως κι εμείς δίνουμε την ταυτότητά μας. Δεν μπορούμε να ακολουθούμε κάποιον που δεν δίνει το όνομα  και την υπηρεσία του γιατί μπορεί να συμβαίνει οτιδήποτε.  Παρακαλώ εάν να τυχόν μπορείτε να μάθετε ποιοί ήταν οι αστυνομικοί αυτοί, να με ενημερώσετε αν αυτό που συνέβει είχε κάποια εξέλιξη. Μην τυχόν και βρεθώ ξαφνικά διωκόμενη, ή απλά να ταλαιπωρούμαι χωρίς κανέναν απολύτως λόγο . 

                                             Δήμητρα Σπανού ΑΔΤ  ΑΕ 942114

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

 Ελληνική Αστυνομία (τηλεφωνικό κέντρο Αθήνας): 1033 ... Κέντρο Άμεσης Βοήθειας: τηλ. 166. Κέντρο ... 2810 280914, fax 2810 281943, e-mail iniohos@hol.gr.

Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας - Ελληνική Αστυνομία

security.branch@hellenicpolice.gr

 ΤΟ ΒΗΜΑ tovima@dolnet.gr

 

contact@espressonews.gr (contact@espressonews.gr); et@elef-typos.gr (et@elef-typos.gr); tovima@dolnet.gr (tovima@dolnet.gr); mailbox@rizospastis.gr (mailbox@rizospastis.gr); logosnew@otenet.gr (logosnew@otenet.gr); hora@hora.com.gr (hora@hora.com.gr); nikipres@otenet.gr (nikipres@otenet.gr); gada@hellenicpolice.gr (gada@hellenicpolice.gr); pressoffice-gada@hellenicpolice.gr (pressoffice-gada@hellenicpolice.gr)

 

10-12-2014

Γυρω στις 7μμ η ιστοσελίδα μου διακόπηκε με την ένδειξη ότι γίνονται επισκευές , περίπου μια ώρα μετά που επιχείρησα να μπω από τον υπολογιστή μου και εμφανίστηκε εικονική ιστοσελίδα . Επιχείρησα είσοδο από webnode εισοδος και με έβγαλε απευθείας στην σελίδα μου χωρις να δώσω τα στοιχεία μου. Έως ότου διαπιστώσω εαν είναι όλα αυτά φυσιολογικά θα σταματήσω τις δημοσιεύσεις. 

 

11-12-14

Ήρθε η κανονική ιστοσελίδα του webnode και συνεχίζω

 

16-12-20014

...και η ζωη συνεχιζεται

Ας το σημειώσω κι αυτό στα "σχετικά με εμάς"

Ψάχνοντας εναγωνίως στο διαδίκτυο για τις εξισώσεις του Maxwell , που να είναι δοσμένες σε κάποια απλή μορφή, ώστε να μπορώ κι εγώ που δεν είμαι μαθηματικός να τις καταλάβω, έπεσα στην σελίδα του Ανδρέα Κασσέτα γνωστού Φυσικόυ, που  με τον ιδιότυπο και πολύ ζωντανό τρόπο που εκφράζεται  βιβλία του που είχα ρίξει παλιά κάποια ματιά. Έτυχε και τον είχα παρακολουθήσει το 1993 σε σεμινάρια επιμόρφωσης πριν 21 χρόνια δηλαδή. Του έστειλα λοιπόν ki ένα mail  με τα σχετικά , και βέβαια θα χαρώ αν πάρω κάποια απάντηση .

 

Αύριο είναι 19-12-2014. Και κάποιος κλείνει  19 χρόνια ζωής στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο - Brave New World-,που ένας δικός τους τον είχε περιγράψει!

 Γοργονες επισ. 8  σημειωμ. γραφι. χαρακτηρ 

 
11-1-15
Όποιος φίλος γνωρίζει ας με ενημερώσει τι μπορεί να συμβαίνει. Βρίσκω στις επαφές μου στο gmail στην δ/νση του γυιού μου Μ.Δ. κατοχυρωμένη στο όνομα Μάριος Ηλιόπουλος που ούτε γνωρίζω ούτε φυσικά το έβαλα εγώ. Προσπαθώ να το διαγράψω και παραμένει. Βέβαια δεν είναι της παρούσης αλλά εάν κάποιος γνωρίζει πως να το πετάξω από κει και να βάλω στην θέση του το πραγματικό ας μου στείλει κάποιο μύνημα  Δήμητρα Σπανού
 

 

30-1-15

Η ιστοσελίδα αυτή παρουσίασε πρόβλημα στην είσοδό μου αλλά ευτυχώς μετά από ένα σημείωμα που έδωσα στο facebook ανοίγει πάλι

Και παραθέτω ένα mail που έστειλα στην ΕΕΧ πριν λίγο. ( Κάπως να σημειώνω ορισμένα θέματα για να μην τα ξεχνώ όαν χρειάζεται. Είναι κάπως προσωπικά και ας με συγχορήσουν οι αναγνώστες αλλά τα χρειάζομαι . 

Δήμητρα Σπανού dimitraspanoy57@gmail.com

4:43 μ.μ. (Πριν από 11 λεπτά)
 
προς mitrooeexinfo
 
 
 
 
Προσπαθώ να κάνω είσοδο στo side  εεχ  με το όνομά μου Δήμητρα Σπανού και τον αριθμό μητρώου μου *****. Μου δείχνει ότι δεν αναγνωρίζει το όνομα ή δεν συμφωνούν όνομα και κωδικός. Επείδη η εγγραφή μου έγινε στις 4-11-14 και ίσως δεν έχουν περαστεί σωστά κάποια στοιχεία στο side, παρακαλώ να ελέγξετε  και να μου απαντήσετε στην ίδια διεύθυνση που λαμβάνετε .Ευχαριστώ . Δήμητρα Σπανού

31-1-15

Δήμητρα Σπανού dimitraspanoy57@gmail.com

Συνημμένα10:19 μ.μ. (Πριν από 10 λεπτά)
 
προς infoΜΗΤΡΩΟ
 
 
 
 
Προσπαθώ να κάνω είσοδο στην σελίδα της ΕΕΧ. Το όνομά μου φαίνεται να μην είναι εγκυρο. Υπάρχει κάποια εξήγηση; Παρακαλώ απαντήστε. 
Επίσης ο κωδικός που έδινα ήταν ο αριθμός μητρώου πάνω στην ταυτότητα. Είναι σωστό αυτό;
Ευχαριστώ. Δήμητρα Σπανού