Άστοχη αναζήτηση μέσω της ιστοσελίδας μου, πληροφορίας για προσώπο που εγώ δεν έχω σχέση

2023-05-16 01:43

Δήμητρα Σπανού

 

Απάντηση σε άστοχη αναζήτηση πληροφορίας η οποία δεν παρελήφθη

Ο χρήστης VE1EUR01FT037.mail.protection.outlook.com απέρριψε το μήνυμά σας προς τις παρακάτω διευθύνσεις email:

Webnode (no-reply@webnode.com)
Το μήνυμά σας απορρίφθηκε από τον τομέα του παραλήπτη, επειδή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη δεν υπάρχει στον κατάλογο του τομέα. Ενδέχεται να μην έχει πληκτρολογηθεί σωστά ή να μην υπάρχει. Δοκιμάστε να διορθώσετε το πρόβλημα κάνοντας ένα ή περισσότερα από τα εξής:

 

 

Κε Θ. Καλλίτση,

Εγώ η Δήμητρα Σπανού, δεν έχω καμία σχέση με τον κο F. Evans. Πιθανόν όμως να  πρόκειται για συγγενή εξ αγχιστείας του τέως συζύγου μου κου Γεώργιου. Δανούση διαμένοντα εις Καρλόβασι Σάμου με τον οποίο έχω διαζευχθεί από το 2002 και δεν διατηρώ επαφή από τότε και βέβαια καμμία σχέση δεν έχει με αυτήν την ιστοσελίδα.

Προσπαθείστε επομένως να βρείτε άλλον τρόπο για να πάρετε τις πληροφορίες που θέλετε. Δήμητρα Ν Σπανού

 

Αγαπητέ χρήστη της Webnode,
Κάποιος έχει συμπληρώσει τη φόρμα σας με όνομα "Ανατροφοδότηση" στην ιστοσελίδα σας https://dimitra-spanoy.webnode.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%af%ce%b1/

Ημερομηνία:

2023-05-15 11:52

Όνομα:

Καλλίτσης Θοδωρής

Διεύθυνση E-mail:

theocal@mac.com

Θέμα:

Frank Evans

Μήνυμα :

Καλησπέρα Κα Δήμητρα,

Προσπαθώ να βρώ στοιχεία για τον Κο Εβανς ήμουν μαθητής του την δεκαετία του 90, αλλά από τότε δεν έχω νέα του.
Θα ήθελα να τον βρώ, παρακαλώ εαν μπορείτε να μου δώσετε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας του.

Σας ευχαριστώ πολύ,



--
Θοδωρής Καλλίτσης

m: +30 6936747848
e: theocal@mac.com