Έχω ένα δίκυκλο 225cc σε ακινησία από το 2011. Δεν έχω πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας για τα επόμενα χρόνια έως 2019. Έχω σταματήσει να παίρνω ειδοποιητήρια πληρωμής από το 2012.Η ΔΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ισχυρίζεται πως και τα έστελνε και εξυποννοεί πως τα έχω πληρώσει

2019-06-23 19:32

Μετά από μηνύματα και ανεπίσημες διαβουλεύσεις ζητώ με αίτηση στην ΔΟΥ ΒΥΡΩΝΑ να εξετάσει με προσοχή την περίτωση μου και στέλνει την ίδια περίπου επιστολή για δεύτερη φορά

Στην επιστολή αυτή η ΔΟΥ ισχυρίζεται ότι σχετικά με το δίκυκλο ΜΟΕ 00595

έχουν εκδοθεί ειδοποιητήρια από το 2012 έως το 2019

Τα ειδοποιητήρια από το 2013 έως το 2019 εγώ ουδέποτε παρέλαβα και το δίκυκλο αυτό βρίσκεται σε ακινησία από το 2011 λόγω βλάβης.

Δήλωση ακινησίας δεν έχει υποβληθεί διότι η εν λόγω ΔΟΥ μέσω υπαλλήλου της με απέτρεψαν να την καταθέσω με την αιτιολογία του χαμηλού κυβισμού  του δικύκλου (225cc)

και το 'κλου'

Στα χρόνια αυτά που η μηχανή αυτή είναι ακινητοποιημένη λόγω βλάβης στην πυλωτή της πολυκατοικίας μου, μου έρχεται ειδοποιητήριο μέσω λογαριασμού μου στο taxesnet ότι το όχημα έχει πιαστεί να κυκλοφορεί ανασφάλιστο! Το ακινητοποιημένο όχημα!

Η δε ΔΟΥ δεν κάνει κουβέντα για απλήρωτα τέλη από το 2012 έως το 2019! Σαν να είναι πληρωμένα δηλαδή. Τι πρέπει τώρα να υποθέσω;