Εξελιγμένοι οι μηχανισμοί στο lidl του Βύρωνα. Νέα τερματικά τραπεζών για τις φοροκάρτες που δεν είναι συντονισμένα για να περνούν τις αποδείξεις αγορών μας στην κάρτα αποδείξεων (φοροκάρτα) μας . Από Τετάρτη σε Δευτέρα η επίλυση.

2015-11-18 12:59

Την Παράσκευή που πέρασε 13-11-15 ψώνισα από το LIDL Βύρωνα κάποια πράγματα, πλήρωσα στο ταμείο με κάρτα Εθνικής και ζήτησα να το περάσουν στην φοροκάρτα. Αδύνατον να μου το  περάσει. Μου απολογήθηκαν μετά από πολλά και κάπως ανεβασμένους τόνους μου είπαν ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά η τράπεζα και ότι θα έρθουν να  συντονίσουν τα νέα τερματικά από βδομάδα, Δευτέρα, ή Τρίτη καταλήξαμε σε Τετάρτη να περάσω με την απόδειξη για τα ψώνια να μου την περάσουν τελικά στην φοροκάρτα. Έλα όμως που ούτε σήμερα δεν γιατρεύτηκαν τα μηχανήματα και θα με ξαναφέρουν την Δευτέρα

Αναφέρω το περιστατικό γιατί

 Πρώτο γιατίαυτή η κολισιεργία να δηλώσουμε τις αγορές μας δεν έχει λόγο για ένα τέτοιο πολυκατάστημα 

και δεύτερο γιατί εκ των υστέρων παρατήρησα ότι την κανονική απόδειξη που πήρα ακολουθούσε  μια σειρά εκτυπώσεων με την ένδειξη παράνομη απόδειξη 

αλλά και για άλλους λόγους που δεν αναφέρω

23-11-2015

KATAGELIA stis 23-11-2015

FW: Δεν περνούν τις αποδείξεις σε καρτες αποδείξεων πελατών που το επιθυμούν στο lIDL Βύρωνα

 
 
6:21 μμ
Προς: contact.center@nbg.gr
 
 
Σχετικά με το θέμα που παραθέτω στην καταγγελία που ακολουθεί, σας επισημαίνω πως η κάρτα αποδείξεων μου, έχει εκδοθεί από την Εθνική Τράπεζα, οι δε υπάλληλοι του LIDL HELLAS Βύρωνα ισχυρίζονται ότι η Εθνική Τράπεζά σας, ευθύνεται για την μη λειτουργία των τερματικών που περνούν τις δαπάνες αποδείξεων του LIDL ,στις κάρτες αποδείξεων των πελατών.
Δήμητρα Σπανού

From: dimspa57@hotmail.com
To: sym@gsis.gov.gr
Subject: FW: Δεν περνούν τις αποδείξεις σε καρτες αποδείξεων πελατών που το επιθυμούν στο lIDL Βύρωνα
Date: Mon, 23 Nov 2015 18:10:31 +0200




From: dimspa57@hotmail.com
To: info@lidl.gr; sym@gsis.gov.gr; a.strikis@gsis.gr
Subject: Δεν περνούν τις αποδείξεις σε καρτες αποδείξεων πελατών που το επιθυμούν στο lIDL Βύρωνα
Date: Mon, 23 Nov 2015 18:08:45 +0200

ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
της Δήμητρας Σπανού ΑΔΤ ΑΕ 942114 κατοίκου Καισαριανής Αδριανουπόλεως 56-58
Θα ήθελα να σας αναφέρω ότι,
Το κατάστημα  LIDL HELLAS & Σια του ΒΥΡΩΝΑ Αγίας Σοφίας και Κωνσταντινουπόλεως, δεν έχει σε λειτουργία το σύστημα της κάρτας αποδείξεων για την εξυπηρέτηση των πελατών της.  Συγκεκριμένα στις 13-11-2015  που έκανα εκεί αγορές αξίας 17, 56 ευρώ απέτυχαν να περάσουν το ποσό στην κάρτα αποδείξεων μου 0100556691με την δικαιολογία ότι είχαν αλλάξει τα μηχανήματα και δεν τα είχαν συντονίσει από την Εθνική Τράπεζα Ελλάδας ώστε να μπορεί να περνούν τις αποδείξεις στις φοροκάρτες. με΄τα από συννενόηση πέρασα για την συγκεκριμένη απόδειξη στις 18-11-2015 και αφού πάλι δεν τα είχαν φτιάξει πήγα  σήμερα  23-11-2015. Αλλά πάλι δεν λειτουργούσαν. Παρακαλώ να ληφθεί μεριμνα ώστε να μπορούμε να εξυπηρετούμασε και να χρησιμοποιούμε τις φοροκάρτες μας , όσοι επιθυμούν

Ευχαριστώ Δήμητρα Σπανού
 
 
 

   

RE: Sas episynapto apodixi (LIDL HELLAS BYRoNA) gia diefkolinsi sas‏

 

RE: Sas episynapto apodixi (LIDL HELLAS BYRoNA) gia diefkolinsi sas

Προς: dimspa57@hotmail.com
 
contact.center@nbg.gr
 
 
 
 

Αξιότιμη κυρία Σπανού,

 

Σας ενημερώνουμε πως έχουμε προωθήσει το μήνυμα σας στην αρμόδια Ομάδα Παρακολούθησης Θεμάτων Καρτών της Τράπεζας μας για ενέργειες αρμοδιότητας τους (αριθμός υπόθεσης 1023857_15).

 

Με εκτίμηση,

 

   NBG 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ /

NATIONAL BANK OF GREECE

Δ-ΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ & ΕΝΑΛ. ΔΙΚΤΥΩΝ /

E-BUSINESS & ALTERNATIVE CHANNELS DIVISION (021)

T:  18 18 18 / +30 210 48 48 48 4

F: +30 210 4806865

www.nbg.gr