Φωτογραφίες παλιές και νεες τελειώνοντας το 2015. Και μια απόπειρα παραβίασης της κλειδαριάς του διαμερίσματός μου,που είδα γυρνώντας την παραμονή

2016-01-01 08:10

Ξεκινώ από τα δυσάρεστα

Γυρίζοντας στο σπίτι μου στις 31-12-15 με περίμενε μια δυσάρεστη  έκπληξη. Το σπίτι κλείστό, αλλά η κάτω  κλειδαριά (η απλή) της πόρτας στο διαμέρισμά μου παραβιασμένη. Tην απόπειρα ευτυχώς, αντιλήφθηκαν οι γείτονές μου, και που με ενημέρωσαν  φτάνοντας. Όπως μου είπαν,  το διαμέρισμα δεν άνοιξε εφόσον γιατί  η ασφαλείας και ένα μικρό λουκέτο που βάζω εφεδρικά, κράτησαν. Αλλά για τίποτε δεν είμαι απόλυτα βέβαιη.  Προτίμησα όμως να μην δώσω συνέχεια γιατί δεν περίμενα να βγει κάτι. Και μη χειρότερα!

 

η κλειδαριά πειραγμένη ανάμνηση από το 2015

 

στην συνέχεια οι παλιές φωτογραφίες μου που συγκεντρώνω εδώ

H Ntoreta στο Άγιο Κωνσταντίνο 

 

συναδέλφοι από το Γυμνάσιο στη Σάμο

Ο Μιχαήλ στο σπίτι μας

ταξιδεύονας προς βαθύ

 

Χριστούγεννα πρωί στο Βαθύ

Αναμνήσεις"Τα παιδιά μεγαλώνουν στον τοίχο"

Χειμωνιάτικη λιακάδα στην Γάγγου

 

Φωτογραφίζοντας παλιές φωτογραφίες:

 Ο μπαμπάς μου με τον Κεφαλλονίτη φίλο του Φάνη σαν φοιτητές

 

Η αδερφή του μπαμπάμου Θεοπίστη που χάθηκε όταν ήταν μικρή 

Η αδερφή του μπαμπάμου Αμφιτρίτη μια από τα 4 αδέρφια μαζυ με τον Παναή και τον Γιώργο που μεγάλωσαν στο σπίτι του Αγίου Κωνσταντίνου

Το Γυμνάσιο -Λύκειο Μαραθοκάμπου κατά την διάρκεια της θητείας του πατέρα μου εκεί

 πριν την συνταξιοδότησή του από την εκπαίδευση

η μαμά μου στην ταράτσα του σπιτιού μας στην Αδριανουπόλεως πριν γίνει πολυκατοικία

Με την Καίτη Λουλάκη έξω από το σπίτι μου στην Αδριανουπόλεως, φεύγοντας για σπουδες στην Πάτρα (Φυσικός) όπου και συγκατοικίσαμε για ένα διάστημα. Ο Κήπος που ανήκε στον Κ Λουδάρο είναι τώρα η απέναντι πολυκατοικία

ξημερώνει... κοντά στην καινούργια χρονιά

για πότε πέρασαν κοντα 50 χρόνια από τοτε που πήγαινα εδώ στο Δημοτικό...

Και να μην βλέπω κανένα πια από τους τότε συμμαθητές.   Τόσο μας απομάκρυνε η ζωή...

To θετικό βέβαια είναι πως πολλοί άνθρωποι που ασχολούνται με τα ψυχολογικά, είναι έτοιμοι να μας ψυχαναλύσουν εάν μας συμβεί και κάτι κακό πάνω στις αναποδιές που μας βρίσκουν ( η κάτω εικόνα από τα διαφημιστικά Mail που παίρνω)

 
ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Ομάδα Εκπαιδευτικών Πρόταση
20/01
CLIL στην Α/θμια Εκπαίδευση
Gestalt Foundation
22/01
Εμμηνόπαυση: Ένα τέλος ή μια αρχή                                                

 

και βέβαια υπάρχει και η Τηλεόραση για χαλάρωση