Για τρίτη ή τέταρτη φορά μου κλέβουν ταυτότητα. Αυτή τη φορά μαζί με διαβατήριο

2019-06-16 09:19

Για τέταρτη ή πέμπτη φορά μου κλέβουν ταυτότητα. Αυτή τη φορά μαζί με την ταυτότητα (ΑΝ658469) ήταν και το διαβατήριό μου(ΑΝ6971039)

2019-06-07 21:57

Της Δήμητρας Σπανού

Πως συμβαίνει και τραβάω έτσι τους κλέφτες πιστοποιητικών στοιχείων...

Την πρώτη φορά που θυμάμαι, μου έκλεψαν ταυτότητα, ήταν στη Σάμο στην δουλειά μου, και μέσα από την τσάντα που αφελώς είχα αφήσει κάπου για λίγο

Την δεύτερη φορά έγινε μέσα στο σπίτι μου στην πόλη της Σάμου δεν αναφέρω λεπτομέρειες

Την τρίτη φέτος τον χειμώνα στο Ναϊρόμπι της Κένυα (ΑΕ942114)

Σήμερα έγινε ξανά. Στο τραμ στην παραλιακή στην περιοχή Αλίμου την τελευταία (ΑΝ658469) μαζί και το διαβατήριο που είχα (ΑΝ6971039) στις 2μμ

Το ανέφερα στο ΑΤ Αλίμου στις 3:45μμ.ΔΕν καταχωρήθηκε (έως την Δευτέρα) μήπως  και επιστραφεί

Το γεγονός συνέβη μέσα στο τραμ.

Ενώ προχωρούσε στην παραλιακή προς Βούλα στην περιοχή Καλαμακίου, ήρθαν κοντά μου  ασφυκτικά 5 άτομα, ένας ψηλός, ένας σχετικά ψηλός δυο γυναίκες μάλλον προς το κοντό και ένας άλλος/η που κόλησε πίσω δεξιά κι έσπρωξε με αρκετή δύναμη ώστε μου έμοιαζε μάλλον για κοντός άντρας παρά για γυναίκα που ήταν ντυμένος . 

Οι δύο προσπαθούσαν να μου πιάσουν κουβέντα , αλλά εγώ δεν τους μιλούσα. Μια στάση προτού κατέβω εγώ (στον Ζέφυρο) κατέβηκαν και νόμισα πως είχα γλυτώσει  Μετά όμως διαπίστωσα πως το πορτοφόλι μου είχε κάνει φτερά (χωρίς χρήματα μέσα αλλά με πράγματα απολύτως απαραίτητα)

Διατηρώ την ελπίδα να το βρει κάποιος και να το φέρει (μήπως και γλυτώσω άλλη μια φορά το τρέξιμο 

ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ



Διαβάστε περισσότερα: https://dimitra-spanoy.webnode.gr/news/gia-pempti-fora-moy-klevoyn-taytotita-ayti-ti-fora-mazi-me-tin-taytotita-tn658469-itan-kai-to-diavatirio-moy-an6971039/