Κένυα Χώρα με μεγάλο ενδιαφέρον . Αν και με ακολούθησε κακή μοίρα, με αποτέλεσμα να μου κλαπούν ταυτότητα, κάρτες κλειδιά και κινητό...και κάποια λάθη στις καταγραφές από αρμόδιους και εκει

2019-01-05 13:40

της Δήμητρας Σπανού

Καταγραφή κάποιων γεγονότων από την Κένυα και μετά που σχετίζονται με τηνν κλοπή τσαντας μου (για να μην τα ξεχάσω)

Μόλις έφτασα 4-1-19,

ανέφερα το γεγονός στην Αστυνομία της περιοχής μου. Κατεγάφησαν τα αντικείμενα που εκλάπησαν στην Κένυα όπμως,  Εν τω μεταξύ είχα χάσει και τα γυαλιά πρεσβυοπίας μου, και ενώ δεν υπήρχαν να δανειστώ όπου ζήτησα αναγκάστηκα να υπογράψω χωρίς να δώ ακριβώς τι. Εν γνώσει όμως του αστυνομικού που με εξυπηρετούσε.

Ο αριθμός της ταυτότητάς μου  είναι  ΑΕ942114  (.και έχω κάτω την τελευταία φωτοτυπία της απωλεσθήσας ταυτότητας, που χρειάστηκα για κάποιο λόγο τον Δεκέμβριο

Όμως λάθη έγιναν εκεί Συγκεκριμένα η αστυνομικός της Κένυα αντί να συμπεριλάβει στα απολεσθέντα την ταυτότητα έγραψε το εισητήριο , ίσως λόγω γλώσσας (Αγγλικά) που γινόταν η συννενόηση. Με το εισητήριο επιστροφής δεν είχα πρόβλημα εφόσον ήταν ηλεκτρονικό

Βέβαια θα μπω στην διαδικασία για έκδοση καινούργιας Αστ. Ταυτότητας και σύμφωνα με το αστυνομικό όργανο μου χρειάζονται τα εξής που πρέπι να κάνω

Αλλά για να είμαι βέβαιη κατεβάζω και από το Ιντερνετ

Συγκρίνοντας βρίσκω κάποια να συμφωνούν άλλα όχι π.χ. Δεν χρειάζεται απόδειη Δεκο αλλά πιστοποιητικό γένησης 

  1. Δύο πρόσφατες ασπρόμαυρες φωτογραφίες (για ταυτότητα).
  2. Βεβαίωση Νοσηλευτικού Ιδρύματος ή Υγειονομικού Εργαστηρίου για την ομάδα Αίματος και το RHESUS (εφόσον επιθυμείτε την αναγραφή του στο δελτίο σας).
  3. Ταξιδιωτικό ή άλλο έγγραφο ημεδαπής ή αλλοδαπής Αρχής, από το οποίο να προκύπτει προηγούμενη εγγραφή των στοιχείων «ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ και ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ» των ενδιαφερόμενων, με λατινικούς χαρακτήρες (εφόσον επιθυμείτε αναγραφή των ανωτέρω στοιχείων διαφορετική του προτύπου ΕΛΟΤ 743, υποβάλλοντας παράλληλα και σχετική υπεύθυνη δήλωση).
  4. Ένας μάρτυρας με Ελληνική Αστυνομική Ταυτότητα σε ισχύ.
  5. Πιστοποιητικό γέννησης (το αναζητά υπηρεσιακά το Αστυνομικό Τμήμα).
  6. Παράβολο 9 ευρώ (υπέρ του δημοσίου) από την Εφορία. Δεν Απαιτείται Παράβολο σε περίπτωση Κλοπής.
https://xristika.gr/dikaiologitika-taftotita-2018-allagi-ekdosi/
 
 

 

Και βέβαια το κινητό μου κλάπηκε (και ένα άλλο παλιό κινητό)  καθώς και κλειδιά σπιτιού, και κάρτες τραπέζης και δίπλωμα οδήγησης παλαιού τύπου και άλλα προσωπικά αντικείμενα, αλλά σε αυτό το θέμα μάλλον χρειάζεται άλλο αντίστοιχη καταγραφή στο ημερολόγιό μου