Κορωνοϊός και αεροπορικές εταιρείες. Ακυρώσεις εισητηρίων με ελάχιστη αποζημίωση

2020-03-23 14:26

της Δήμητρας Σπανου

 Με μεγάλη χαρά προετοίμαζα από τον Ιανουάριο ένα ταξίδι στην Γαλλία. Το εισητήριο που έκανα κράτηση ήταν συνεχές Αθήνα - Μασσαλία στις 15-4-2020 και επιστροφή Λυών _Αθήνα στις 23-10-2020. 

Λόγω του κορωνοϊού ήρθε μύνημα από την εταιρεία ότι θα υπάρξουν τροποποιήσεις στις πτήσεις και μου έδειναν τρεις εναλλακτικές λύσεις για την επιστροφή. Οι δυο ήταν μέσω Ιταλίας που ήταν πολύ επικίνδυνες λόγω έξαρσης εκεί της επιδημίας (αλλά και αρκετά ακριβότερες) και η τρίτη απερίγραπτη με τρεις ενδιάμεσους σταθμούς ήτοι: Λυών - Βαρκελώνα, Βαρκελώνα -Σόφια, Σόφια Βουδαπέστη και Βουδαπέστη -Αθήνα και 53 ευρώ παραπάνω. Αναγκαστηκά διάλεξα αυτήν την τρίτη επιτυχώς και θα είχα μερικές ι το νέο εισητήριό μου στο μαίιλ μου. Πέρασαν όμως δυο μέρες χωρίς να έχω κάτι και αφού εν τω μεταξύ, είχε ακυρωθεί και μια από τις διαμονές μου σε ξενοδοχείο, έψαξα να δώ τι συμβαίνει με το εισητήριο και γιατί δεν παίρνω το μαίιλ με την μετατροπή του.

Τι είχε συμβεί: Δυο από τις ενδιάμεσες πτήσεις δεν είχαν απαντήσει ακόμα(ενώ όταν τις πρότειναν σαν λύση θεωρείτο δεδομένο ότι ίσχυαν)

Προχώρησα τότε σε ακύρωση όλου του ταξιδιού. Επειδή όμως έτσι ακύρωσα και την επστροφή (που  ήταν ακόμη υπό αναμονή) από τα 216 ευρώ περίπου που είχα προπληρώσει μου επιστρέφουν μόνο 86,4. 

 

 

 

Booking number

98 960 686

 

Booking status

Refunded

 

Cancelled and refunded

We cancelled your booking and processed your refund of 86.4 EUR.

Check out this article from our Help Center if you’d like to find out more: How will I receive my refund?

We hope to hear from you again soon.