mail προς taxesnet Κάποια θέματα σχετικά με την ηλεκτρονική Ε1 που θα ήθελα να σας αναφέρω ώ.στε κι εσείς να γνωρίζετ

2019-06-02 19:57

της Δήμητρας Σπανού

Μύνημα προς  taxesnet

 

taxisnet <sym@gsis.gov.gr>;a.strikis taxisnet <a.strikis@gsis.gr>;

Κάποια θέματα σχετικά με την ηλεκτρονική Ε1 που θα ήθελα να σας αναφέρω ώ.στε κι εσείς να γνωρίζετε

Στέλνω αυτό το σημείωμα για να σας αναφέρω  κάποια πράγματα σχετικά με τα στοιχεία της Φορολογικής μου δήλωσης Ε1 μήπως υπάρχει κάποιο σημείο που θα έπρεπε να προσέξουμε:

  1. Πήγα στην ΔΥΟ Βύρωνα  α. γιατί είχα  αλλάξει την ταυτότητα μου και έπρεπε να δώσω τον νέο αριθμό. β. Είχε επίσης αλλάξει ο αριθμός του σταθερού τηλεφώνου μου.
  2. Ζήτησα βεβαίωση μεταβολής στοιχείων και αρνήθηκαν να μου δώσουν με την δικαιολογία ότι δεν λειτουργεί το σύστημα. Ακόμα μου είπαν κάτι περίεργο, «ότι εάν ήθελα βεβαίωση μεταβολής θα έπρεπε να μου δώσουν την ένδειξη ΑΓΑΜΗ ενώ εγώ είμαι ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ . Τελικά δεν μου έδωσαν βεβαίωση μεταβολής στοιχείων.
  3. Να σημειώσω εδώ ότι ενώ το όνομά μου είναι Δήμητρα είχαν στα  περάσει αντί του ΔΗΜΗΤΡΑ το όνομα ΔΗΜΗΤΡ  με την δικαιολογία πως δεν έφταναν τα γράμματα (;) Παρά τις προσπάθειές μου έως πέρσυ παρέμενε το ΔΗΜΗΤΡ
  4.  Άνοιξα μετά δυο τρεις μέρες τον λογαριασμό μου στο taxesnet για να δω αν είχαν περάσει οι αλλαγές και σημειώνω τα εξής

Α. Πέρασε κανονικά ο νέος αριθμός ταυτότητας

Β. Πέρασε μεν ο νέος αριθμός του σταθερού τηλεφώνου μου,   ΕΣΒΥΣΑΝ ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΎ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΜΟΥ  

Γ. Το ΔΗΜΗΤΡ άλλαξε ως δια μαγείας σε ΔΗΜΗΤΡΑ (χωρίς όμως να μου εξηγήσουν πως έγινε φέτος αυτό που στην προηγούμενη χρονιά δεν ήταν δυνατόν)

5. Στην δήλωσή μου μετά τα δικά μου στοιχεία βρίσκεται η υπογράμμιση ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΖΥΓΟΥ που είναι εφόσον έχω προ δεκαπενταετίας πάρει διαζύγιο. Και δεν υπάρχει σύζυγος.

 

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΝΟΝΤΑΣ

Υπάρχει μια προηγούμενη καταγραφή στοιχείων που δίνει διαφορετικό όνομα και αριθμό τηλεφώνου και χωρίς την σημείωση για ξεχωριστή δήλωση συζύγου

Παρακαλώ να ελέγξετε την πιθανότητα αν με αυτά τα δεδομένα , μπορεί να λειτουργήσει τυχαία ή μη, μια δεύτερη παρόμοια φορολογική  δήλωση , πράγμα που έχει συμβεί σε εμένα και κατά το παρελθόν σε  ΔΥΟ στην Σάμο πριν το 2010

Ευχαριστώ . Δήμητρα Σπανού ΑΦΜ 041472726 ΑΤ  ΑΝ 658469

 

Ευχαριστώ . Δήμητρα Σπανού ΑΦΜ 041472726 ΑΤ  ΑΝ 658469