Μεταβαίνω σε ΔΔΕ Α Αθήνας. Συναντώ Δ/ντη . Του αναφέρω ότι η κατηγορία για χειροδικία μου σε μαθητή είναι αναληθής. Μου καταλογίζει ότι δεν πήγα στην ΔΔΕ κατά την αρχική ημερομηνία και με απειλεί ότι θα έχω επιπτώσεις

2023-05-02 15:41

Δήμητρα Σπανού

Κινήθηκα με μετρό. Μετά την τρίτη διδακτική ώρα σήμερα  στις 2 Μαίου 2023,  έφυγα από το 1ο Γυμνάσιο Δάφνης έως τον σταθμό του Αγίου Ιωάννη, πήρα το μετρό και κατέβηκα στο Μεταξουργείο΄Πήγα στην Οδό Χίου όπου βρίσκεται η ΔΔΕ Α Αθηνών και έφτασα εκεί μετά τις 12μμ. Κινήθηκα στον 6ο και 7ο όροφο. Το γραφείο του Δ/ντη ήταν στον 7ο όροφο. Κάποιος υπάλληλος μου είπε ότι θα μπορέσει να με δεχθεί για πολύ λίγη ώρα. Κάποια στιγμή, ο υπάλληλος αυτός, βγήκε από το γραφείο του Δ.ντη και ζήτησε να του δώσω κάποια έγγραφα που είχα στα χέρια μου, αλλά εγώ προτίμησα να μην τα δώσω.

Όταν μπήκα μέσα και βρήκα το δ/ντη μαζί με έναν άλλον υπάλληλο που καθόταν κοντά, προσπάθησα αρχικά να εξηγήσω πως συνέβησαν τα γεγονότα σχετικά με περιστατικό με μαθητή, αλλά το θέμα από μέρους του επικεντρώθηκε στο γεγονός, ότι δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στην αρχική πρόσκληση. Αποφεύγω περαιτέρω περιγραφές για εύλογους λόγους. Του είπα ακόμα την γνώμη μου, για το πως εξελισσόταν η κατάσταση, αλλά βέβαιο ούτε αυτό είναι σκόπιμο να το αναφέρω.

 

Παρεπιπτώντως μεταφέρω τι ισχύει για το θέμα "ωριαία απομάκρυνση μαθητή λόγω παρακώλυσης του μαθήματος", γιατί πιθανόν να μου χρειαστεί στην συνέχεια

www.alfavita.gr/ekpaideysi/243905_ti-ishyei-gia-metro-tis-oriaias-apomakrynsis-mathiti-apo-tin-aithoysa-didaskalias

Τι ισχύει πλέον

Σύμφωνα με το Άρθρο 31, (Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα) παρ.6, της απόφασης 10645/ΓΔ4/22-1-2018 (ΦΕΚ 120/Β/23-1-2018) του Υπουργείου Παιδείας ισχύουν τα παρακάτω σχετικά με την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα διδασκαλίας:

Εάν μαθητής/τρια παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του/της επιβληθεί προφορική παρατήρηση και να απομακρυνθεί από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία.

 

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ή πέντε συνολικά, το Συμβούλιο του Τμήματος* εξετάζει τους ενδεδειγμένους χειρισμούς.