Μήπως το θέμα των προσφύγων επιρρεάζει και την λειτουργία του Πανεπιστήμιου Αιγαίου στο Καρλόβασι της Σάμου; 15-3-16 και κανένα αποτέλεσμα Σχολής Πληροφορικών Συστημάτων της εξεταστικής Ιανουαρίου _Φεβρουαρίου 2016 δεν έχει βγει ακόμη.

2016-02-25 14:01

 

 

Δημοσιεύω την προσπάθεια να επικοινωνήσω με τον γυιό μου Μιχαήλ Δανούση ώστε να ενημερωθώ τουλάχιστον για την πρόοδό του

 

Από:dimitra spanou
Στάλθηκε: Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016 7:36 μμ
Προς: Danousis Michail
Θέμα: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;
 
Αν μπορείς στείλε μου αποτελέσματα από τις εξετάσεις σου ,δεν μπορεί κάποια έχουν βγει. Η μαμά σου Δήμητρα Σπανού
 
 
 
Απάντηση της οποίας το συνημμένο έχω στην αρχή:

ΑΠ: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;

 
 
 
 
Συνημμένο
 
1:36 μμ
 
 Φωτογραφίες
Προς: dimitra spanou
 
 
 
 
 
1 συνημμένο (178,2 ΚΒ)
 
 
 

Δες και μόνη σου... Δεν έχει βγεί τίποτα!!!!! Σου έχω πει αργούν

Ξανά εγώ
 
 
 
1:59 μμ
Προς: Danousis Michail
 
Να μου στείλεις την κανονική κατάσταση τώρα. Δήμητρα Σπανού
 
 
Απάντητικό mail στην συνέχεια από  το mail Danousis Michail

ΑΠ: ΑΠ: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;

 
 
 
 
3:20 μμ
 
Προς: dimitra spanou
 
 
 
 
 

​Τι ενοείς την κανονική κατάσταση...???

 

Βέβαια εγώ εξηγώ :

RE: ΑΠ: ΑΠ: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;

 
 
 
 
4:00 μμ
Προς: Danousis Michail
 
 
 
 
 
Εννοώ, να πιέσετε να στέλνονται έγκαιρα οι βαθμοί Δ.Σ.
 
 
 
Συνέχεια πάλι και δεύτερο mail από μένα (οι υπόλοιπες εξηγήσεις για να είναι ξεκάθαρα τα πράγματα)

FW: ΑΠ: ΑΠ: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;

 
 
 
 
4:11 μμ
Προς: Danousis Michail
 
 
 
 
 
Ακόμα σε ενημερώνω πως δημοσιοποιώ το θέμα αυτό, γιατί κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος πως αυτή η καθυστέρηση δεν συνδέεται με άλλες ιστορίες. Έχει αποδειχθεί πως η ενημέρωση γενικά βοηθά να μην συμβαίνουν πράγματα εν αγνοία μας.  Δήμητρα Σπανού
 
το επόμενο mail απάντηση στα δικά μου:
 
From: icsd12046@icsd.aegean.gr
> To: dimspa57@hotmail.com
> Subject: ΑΠ: ΑΠ: ΑΠ: Μπορώ να έχω κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για τις εξετάσεις;
> Date: Thu, 25 Feb 2016 14:24:19 +0000

> Οτι θες... Αυτο ν ξερεις γενικα οτι ειναι παρανομο παντως... Δεν μπορεις ν δημοσιευεις τετοιου ειδους στοιχεια χωρις συγκαταθεση
 
και η απάντησή μου ξανά:
Τα παράνομα μην τα ψάχνεις εδώ. Εδώ απλώς προσπαθούμε να βοηθήσουμε μια κατάσταση που δεν φαίνεται πολύ εντάξει,. Δ. Σ.