Όταν το ξύδι το λένε γλυκάδι: Ο χαρακτηρισμός "υπεράριθμος" σε μια υπηρεσία δεν είναι κάτι καλό. Συνήθως δίνεται μια ακούσια μετάθεση. Όμως αλλού, οι μεταθέσεις είναι επιθυμητές . Εδώ οι πονηροί της γραφειοκρατίας" τα βάζουν ανάποδα.

2023-06-07 13:55

 Δήμητρα Σπανού, χημικός, μόνιμη καθηγήτια Δ/θμιας Εκπ/σης στο 1ο Γυμνάσιο Δάφνης (μετά το 2010)

 

πριν διαβάσουμε  στο παρακάτω κείμενο ας 'εχουμε υπόψην μας  δύο σημεία

1. Η υπεραριθμία που είναι θέμα τυπικών προσόντων, δεν κρίνεται βάσει αυτών, αλλά αφήνεται στον κάθε εκπαιδευτικό, να "δηλώσει" αν είναι ή όχι υπεράριθμος και να συμπληρώσει ένα χαρτί πάνω στο θέμα .

2. Το χαρτί αυτό που πρέπει να συμπληρωθεί, προτίνεται προς συμπλήρωση και σε εκπαιδευτικούς που με κανέναν τρόπο, λόγω  των τυπικών προσόντων τους (έτη υπηρεσίας, χρόνος μόνιμης τοποθέτησης στην συγκεκριμένη μονάδα κ.λ.π.) δεν θα πρέπει να το συμπληρώσουν.  

Κι αυτό μέσα σε τρεις μέρες

Κι αν η επιλογή γίνει μέσα από αυτά τα χαρτιά;

 

 και όχι από τα στοιχεία αυτά που υπάρχουν εδώ και χρόνια στην ανάλογη διαδικτυακή πλατφόρμα;

κι αν έχει γίνει και κάποιο λάθος !

 Κι αν τρέξει το λάθος κι όχι τα πραγματικά στοιχεία

Γύρευε που μπορεί να τον ψάχνετε τον /την εκπαιδευτικό, που κανένα δικαίωμα δεν έχουν να μεταθέσουν!

 

Διαβάστε το παρακάτω και είναι βέβαιο ότι κάτι δεν πάει καλά κι εδώ!

Η υπεραριθμία εκπαιδευτικών αφορά την περίπτωση που στη σχολική μονάδα υπάρχουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί από τους αναγκαίους για τη διδασκαλία των μαθητών. 

Λόγω τεχνικών δυσκολιών μεταφέρω το κείμενο αυτό σε φωτογραφία του

από την σελίδα edu ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi