Στην προσπάθειά μου να αντικαταστήσω την κάρτα ανάληψης Εθνικής τράπεζας Debit Master card βρίσκομαι να έχω υπογράψει δυο αιτήσεις και να έχουν βγει δυο αριθμοί για δυο κάρτες

2019-01-17 17:21

Στις 8-1-2019 πήγα στο υποκατάστημα Εθνικής Τραπεζας 092 Νέα Ελβετία και δηλώνω απώλεια κάρτας και αλλαγή στην ταυτοποίηση (με το διαβατήριο αντί της ταυτότητας που είχε απωλεστεί μαζύ με την κάρτα). Υπογράφω και εκδίδεται η πρώτη αίτηση για αντικατάσταση με το όνομά μου . Σήμερα 17-1-2019, περνώ ξανά από την τράπεζα αυτή, για το ίδιο θεμα και ερωτώ εάν και ποτε θα μού έρθει η νέα κάρτα προς αντικατάσταση της απολεσθείσας. Ο αρμόδιος όμως μου απαντά, πως δεν έχει δηλωθεί η απώλεια. Τον πιστεύω και δεν ελέγχω εκείνη τη στιγμή τα χαρτιά που έχω, αλλά προχωρώ σε υπογραφή της δεύτερης πανοποιότυπης αίτησης με τα ίδια στοιχεία και τον ίδιο αριθμό κατόχου αλλά διαφορετικό αριθμό κάρτας όπως διαπίστωσα αργότερα. 

Βέβαια δεν ισχυρίζομαι ότι υπάρχει δόλος ή σκοπιμότητα, αλλά στα τελαυταία 20 χρόνια, έχω πέσει πάνω σε τόσα διαφορετικά παρόμοια λάθη κάποια από τα οποία δυνητικά θα μπορούσαν να οδηγούν σε δαιδαλώδεις καταστάσεις και  που  δεν θα ημουνα σε θέση ούτε καν να γνωρίζω. Παράδειγμα για χρόνια υπήρχε ένα ανοικτό δεύτερο ΑΦΜ  σε μια προηγούμενη εφορία , ενώ είχα φύγει από και από καιρό. Κ.Ο.Κ.

Έχω καλύψει για ευνόητους λόγους τους αριθμούς των υπό έκδοση καρτών αλλά φαίνεται όμως πως πρόκειται για διαφορετικούς με τα ίδια στοιχεία... και άλλα πολλά.

Η πρώτη αίτηση

και η δεύτερη σημερα