Τα παράξενα δεν είναι μόνο στα μεγάλα αλλά και σε μικρά γεγονότα. Στο Outlook για τα προσωπικά μου μυνήματα και τους φακέλους μου, βγάζει άλλα αποτελέσματα όταν μπαίνω από το σπίτι μου και άλλα έκτός

2018-04-20 14:09

της Δήμητρας Σπανού

Το έχω παρατηρήσει πολλές φορές...

 Άλλα μυνήματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου (Δήμητρα Σπανού dimspa57@hotmail.com) δεν φτάνουν στην ώρα τους και άλλα καθόλου. Τώρα άρχισαν να αδειάζουν και οι φάκελοι με τα αποθηκευμένα. Στον φάκελο ειδικά με το ταξίδι που ετοιμάζω για το καλοκαίρι σε Γεωργία, και άλλες χώρες της Μαύρης θάλασσας , (με τα ηλεκτρονικά εισητήρια ξενοδοχεία κλ.π.), τα πράγματα θυμίζουν την τεράστια ταλαιπωρία μου τον χειμώνα, έως ότου να καταφέρω να βγάλω διαβατήριο. 

 Από το ιντερνετ στο σπίτι μου, ο φάκελος φαίνεται άδειος ενώ αλλού είναι εντάξει.

Όταν προσπαθώ να εκτυπώσω έξω για τα τα πάρω εκτυπωμένα όσα θέλω, πάντα κάτι συμβαίνει με την εκτύπωση και τα μισά είναι κομένα. Όχι σε ένα εκτυπωτή ή σε ένα μέρος αλλά σε πολλούς και διαφορετικούς . Βέβαια τα καταφέρνω λόγω της επιμονής μου, αλλά θα ήθελα να έχω φανερούς τους λόγους για τις τόσες δυσχερείς συμπτώσεις. Μήπως δεν κάνω καλά που έχω αρχίσει να ταξιδεύω και έξω από την Ελλάδα κι αυτός είναι ένας έμμεσος τρόπος να το δω; Ή τι άλλο μπορεί να συμβαίνει άραγε;.

Δήμητρα Σπανού   

 

Αποτέλεσμα εικόνας για σελτζουκοι
Στίχοι:  
Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική:  
Διονύσης Σαββόπουλος

Μελαμψές φυλές
κοντοπόδαρες, 
Σειλινοί του κράτους
που ξερνάει και να `τους, 
τσιφτετέλληνες
με γονείς ληστές
των συντρόφων τους θύτες
για ανμηστία αλήτες
τώρα διοικητές.
Κράτος ασυστόλων
και πεσμένων κώλων
κωλοέλληνες.

Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη
που φτάνει στον γνωστό αγριορωμιό
στο ντάτσουν μιας φυλής που ζει φευγάτη
απ`ό, τι Ελληνικό στον κόσμο αυτό.

Κωλοέλληνες
μασκαρλίκια δες
στο Άλφα της Αξίας
της Αρχής της Μίας
λουτροκαμπινές.
Τιμωρός καιρός
πέντε αιώνες δύσης
εθνικής θα ζήσεις
από δω και μπρος
με αγγλικές αλφαβήτες
μαλλιαροί μου Ελλαδίτες
θλιβερές μου πορδές.

Πνεύμα αλήτικο
Ελλαδίτικο
σε μικρά Ασία, 
Κύπρο, Λευκωσία
ΒόρειοΉπειρο.
Δεν ακούει κανείς
στο χειρότερο
του Ελληνισμού κομμάτι
στην Ελλάδα ζούμε

Μια φάουσα καταπίνει τον αέρα, 
τη θάλασσα, την πόλη, το ιερό, 
πλημμύρισε σκουλίκια η μητέρα
το ρόδο καταγής βγάζει καπνό.

Δεν υπάρχει ελπίς
στην Ελλάδα ζεις.

Σκαλιστές σκιές
μακρυχέρηδες
με το φως σπασμένο
κρατικοποιημένο, 
αχ, οι Έλληνες !
Αλλά εκεί στην ξένη
στην οθόνη σκυμμένοι
θεϊκά δεμένοι
με την οικουμένη
στους απέναντι τόπους
φωτοκολλημένοι
απ`τον εδώ ουρανό τους.

Κι ενώ εδώ θα ζούμε καταρρεύσεις
ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί
και φως και μουσική μιας άλλης σκέψης
στη μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί

στους Πανέλληνες
στους Πανέλληνες.

Στίχοι:  
Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική:  
Διονύσης Σαββόπουλος

Μελαμψές φυλές
κοντοπόδαρες, 
Σειλινοί του κράτους
που ξερνάει και να `τους, 
τσιφτετέλληνες
με γονείς ληστές
των συντρόφων τους θύτες
για ανμηστία αλήτες
τώρα διοικητές.
Κράτος ασυστόλων
και πεσμένων κώλων
κωλοέλληνες.

Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη
που φτάνει στον γνωστό αγριορωμιό
στο ντάτσουν μιας φυλής που ζει φευγάτη
απ`ό, τι Ελληνικό στον κόσμο αυτό.

Κωλοέλληνες
μασκαρλίκια δες
στο Άλφα της Αξίας
της Αρχής της Μίας
λουτροκαμπινές.
Τιμωρός καιρός
πέντε αιώνες δύσης
εθνικής θα ζήσεις
από δω και μπρος
με αγγλικές αλφαβήτες
μαλλιαροί μου Ελλαδίτες
θλιβερές μου πορδές.

Πνεύμα αλήτικο
Ελλαδίτικο
σε μικρά Ασία, 
Κύπρο, Λευκωσία
ΒόρειοΉπειρο.
Δεν ακούει κανείς
στο χειρότερο
του Ελληνισμού κομμάτι
στην Ελλάδα ζούμε

Μια φάουσα καταπίνει τον αέρα, 
τη θάλασσα, την πόλη, το ιερό, 
πλημμύρισε σκουλίκια η μητέρα
το ρόδο καταγής βγάζει καπνό.

Δεν υπάρχει ελπίς
στην Ελλάδα ζεις.

Σκαλιστές σκιές
μακρυχέρηδες
με το φως σπασμένο
κρατικοποιημένο, 
αχ, οι Έλληνες !
Αλλά εκεί στην ξένη
στην οθόνη σκυμμένοι
θεϊκά δεμένοι
με την οικουμένη
στους απέναντι τόπους
φωτοκολλημένοι
απ`τον εδώ ουρανό τους.

Κι ενώ εδώ θα ζούμε καταρρεύσεις
ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί
και φως και μουσική μιας άλλης σκέψης
στη μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί

στους Πανέλληνες
στους Πανέλληνες.