Το τάμπλετ μου και η παράξενη συμπεριφορά του. Ανοίγει όταν θέλει, όταν είναι ανοικτό η επιφάνεια εργασίας ξεφεύγει από τον έλεγχό μου, αδειάζει η μπαταρία του χωρίς λόγο

2019-06-23 18:32

 

2018-05-09 16:49

της Δήμητρας Σπανού

Πριν δυο χρόνια πήρα ένα τάμπλετ με πληκτρολόγιο, Από τις πρώτες κιόλας μέρες άρχισε να μην έχει φυσιολογική συμπεριφορά. Σε ορισμένες περιπτώσεις η οθόνη του άρχισε να κάνει τρελλά, να μικραίνει και να μεγαλώνει γρήγορα, να μετακινείται ή να μαυρίζεικ,α, Τρελλά πράγματα, που αν δεν ήμουνα προσγειωμένη δεν ξέρω κι εγώ τι θα υπέθετα ότι μπορεί να συμβαίνει.

 Ακόμα ορισμένες φορές, ενώ η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη αποφορτίζεται από μόνη της εμποδίζοντάς με να κάνω ότι κάνω.  Τα γεγονότα αυτά που τα κατατάσω στην σφαίρα του ανεξήγητου ελπίζω να σταματήσουν ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΕΤ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!

 Και αναρρωτιέμαι 

Φταίει άραγε το service γι αυτό; Αν ψάξω να βρω το κατάλληλο θα έχω άραγε αποτέλεσμα;

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ

Συμπληρώνω: Αντιστοιχα φαινόμενα συμβαίνουν κατά καιρούς και στο κινητό μου!



Διαβάστε περισσότερα: https://dimitra-spanoy.webnode.gr/news/to-tamplet-moy-kai-i-paraxeni-symperifora-toy-anoigei-otan-thelei-otan-einai-anoikto-i-epifaneia-ergasias-xefeygei-apo-ton-elegcho-moy-adeiazei-i-mpataria-toy-choris-logo/