των στίχων μου συνέχεια

2020-03-30 13:34

της Δήμητρας Σπανού

 

Καλημέρα Πέτρο. Ευχαριστώ για τις διορθώσεις γιατί κι εγώ στα γρήγορα το έγραψα . Όμως επιμένω στον τελευταίο στίχο να μπεί ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ(ξέρεις Λατινική Αμερική, σαπουνόπερες, Νοτιοαφρικανική Ένωση με τους δούλους τους μαύρους κ.λ.π.)

 

Δηλαδή

Ας βρούμε νέα φάρμακα, αντί αυστηρό το νόμο

Μόνο οι περιορισμοί, μας παν στον τρίτο κόσμο!

 

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

 

Από:μμμμ
Αποστολή: Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 12:51 μμ
Προς: ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ
Θέμα: ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

Καλημέρα Καλήν Εβδομάδα !

Αγαπητή συναδέλφισσα Δήμητρα κατ' αρχάς άνοιξε την παρακάτω ιστοσελίδα

για τα απολαύσεις τα ποιήματά μας , όπως τα έχει αναρτήσει ο αγαπητός φίλος Γ Λ ο Κεφαλονίτης που ζει και δημιουργεί στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας :

https://vrysoulesgnosis.wordpress.com/

 

Στη συνέχεια παραθέτω τους στίχους που μου έστειλες με κάποιες παρεμβάσεις που νομίζω ότι θα τους έκαναν πιο δυνατούς ... Πιστεύω ότι σε ένα ποίημα προέχει η ιδέα αλλά και η μορφή που εκτίθεται παίζει το ρόλο  της. Κατά την άποψή μου όταν επιλέγουμε τον έμμετρο και ομοικατάληκτο λόγο θα πρέπει πιστά να τον ακολουθούμε. Συγνώμη για την παρέμβασή μου που έκαμα με το θάρρος της παλιάς μας γνωριμίας και φιλίας μας θέλω να πιστεύω . Να λοιπόν πως π.χ. θα μπορούσαν να είναι οι στίχοι που μου έστειλες και διάβασα με πολλή χαρά :

Καλά αυτά που λες εσύ  Συνάδελφε απ’ τη Σάμο

όπως τα λέει κι η γιατρός ...  υπογραφή μου βάνω !

 Μα όλα αυτά που δίνονται σαν μέτρα προστασίας

παραμονή στα σπίτι μας μακράν και της  φιλίας ,

μοιάζουνε μέτρα που έλαβαν ανθρωποι που δεν βλέπουν

όλα τ’ άλλα  προβλήματα που μες τα μέτρα τρέχουν...

Μου φαίνονται τσουρούτικα και όχι εμπνευσμένα  ,

για τούτο θα τα πω εγώ  κάπως  συμπληρωμένα ...

 Πως θα λυθεί το πρόβλημα που μας περικυκλώνει

της κάθε μιας ανάγκης μας  που όλο μεγαλώνει ;

 - Είναι οι ανάγκη κίνησης  και καθαρού αέρα

και τα παιδιά που θέλουνε  να παίζουν παραπέρα !

 Η ανάγκη να αισθανόμαστε καλά μέσα στην πόλη

και η χαρά είναι για μας γιατρός που θέλουμε όλοι!

 Όταν καταπιέζεται  το Είναι εδώ και όπου ...

αρρώστιες έρχονται πολλές Ψυχής πρώτα τ’ Ανθρώπου !

 Εξέματα  , στομαχικά  , αρθροιτικά , καρκίνοι

αρρώστιες είναι που έρχονται πολύ στο σπίτι αν μείνει !

 Σκέψη μαζί να βάλουμε μ’ επινοητικότητά μας

να βρούμε λύσεις πιο σωστές  , νά ‘χουμε την υγειά μας !

 Γιατί να δίνει άραγε η σύγχρονη εποχή μας

που δορυφόρους έφτιαξε πάθια μέσ’ τη ζωή μας ;

 Απάντηση θέλει γι αυτό κι όχι μια πανδημία

να κάνει ανθρώπων την ζωή , ζώων μες τα κλουβία.

 

Ας βρουμε νέα φάρμακα αντί αυστηρό το νόμο

Μόνοι οι περιορισμοί πάνε πίσω τον κόσμο !!!

 

Αν θέλεις να μιλήσουμε θα χαρώ να με πάρεις στα τηλέφωνα