Υπηρεσιακά έγγραφα Δήμητρας Σπανού

2019-06-16 13:01

 

2015-06-23 19:26

Προς Δ/νση 2ου Γυμν. Δάφνης   6-12-2018

Κοινοποίηση: ΔΔΕ Α Αθηνών

Από Δήμητρα Σπανού Καθηγήτρια μόνιμη 1ου Γυμν. Δάφνης ΠΕ-04-02 ΑΜ 170635

 Επιθυμώ να αναφέρω κάποια γεγονότα που έχουν συμβεί και εξακολουθούν να συμβαίνουν στον χώρο εργασίας μου, που είναι το 1ο Γυμνάσιο Δάφνης, με Δ/τρια την Κα Ε. Παπαδάκη και Υποδ/ντή τον κο Πουλιάση

Ήδη από την αρχή της φετινής σχολικής χρονιάς παρατήρησα συμπεριφορές σχεδόν επιθετικές από ορισμένα παιδιά (2-5 σε κάθε τμήμα)στα 3 από τα 4 τμήματα της πρώτης Γυμνασίου.

Μου φάνηκε παράξενο, γιατί τα παιδιά στην αρχή της σχολικής τους ζωής στο Γυμνάσιο, υποτίθεται πως βρίσκονταν ακόμα σε περίοδο «ανίχνευσης» του νέου σχολικού χώρου.

Ενδεικτικά αναφέρω.

 Πολλές φορές πέταξαν χαρτόμπαλλες (όχι μόνο μεταξύ τους)αλλά και απάνω μου.

Σε κάποια άλλη στιγμή δε, που ήμουν στο διάδρομο και πήγαινα σε τάξη για μάθημα, έριξαν κάτι στον λαιμό μου μέσα από τον γιακά μου.

Το παράξενο  είναι παρότι κάποιες  φορές παρόμοια γεγονότα ήρθαν στην αντίληψη της Δ/νσης, τα παιδιά όχι μόνο δεν βελτιώθηκαν αλλά μου υπέδειξαν ότι αν τα ξαναμαλώσω ή τα απομακρύνω από την αίθουσα, «θα με μαλώσει εμένα η Δ/ντρια μετά».

Ένα τρομερά ενοχλητικό γεγονός (που συμβαίνει για 8η χρονιά), είναι τα παιδιά που συναθροίζονται πολλές φορές έξω από την αίθουσα που κάνω μάθημα. Φωνάζουν, κτυπούν με δύναμη τα τζάμια στις αίθουσες του ισογείου, ενώ άλλες φορές έρχονται από τον διάδρομο και ανοιγοκλείνουν την πόρτα της αίθουσας. Κανονικά αυτά θα έπρεπε να έχουν υποπέσει στην αντίληψη της Δ/σης, αλλά έχει τύχει σε κάθε παρόμοια περίπτωση, να λείπουν και οι δύο (Δ/ντρια και Υπ/ντης) από το γραφείο τους, σε μάθημα ή αλλού σύμφωνα με τα καθήκοντά τους.

Θα περιγράψω σχετικά την τελευταία φορά την Τρίτη 4-12-18 που συνέβει τέτοιο γεγονός στην τάξη Α2, όπου είχα δυο συνεχόμενες ώρες. Την  πρώτη ώρα από αυτές ο Υποδιευθυντής ήρθε και έδιωξε τα παιδιά από το παράθυρο. Στην δεύτερη ώρα όμως το γεγονός επαναλήφθηκε και όταν του το ανέφερα μετά, μου απάντησε ότι «τι να κάνω την ώρα αυτή ήμουν σε μάθημα» . Επειδή δεν με ικανοποίησε η εξήγηση, και του είπα με κάποια ένταση, να με κοιτάζει όταν δίνει τέτοιες εξηγήσεις.

Σημειώνω ότι τα παιδιά αυτά (άλλων τάξεων )από το παράθυρο του προαύλιου,  πέταξαν από το παράθυρο μέσα στην αίθουσα μια χαρτόμπαλλα που με βρήκε στο κεφάλι.

Στην ίδια ώρα κάποιο από αυτά τα παιδιά που δημιουργούν και συντηρούν αυτό το άσχημο κλίμα μεταξύ των άλλων είπε «εσύ σε έναν μήνα θα έχεις φύγει» και αυτό δεν μου άρεσε όχι μόνο γιατί οι μαθητές απαγορεύεται να λένε τέτοια αλλά και γιατί θεωρώ γενικά πως έχω κάνει σωστά την δουλεία μου και δεν αξίζω τέτοιας μεταχείρισης, από όπου κι αν προέρχεται.

Μετά τιμής  Δήμητρα Σπανού Καθηγήτρια μόνιμη 1ου Γυμν. Δάφνης ΠΕ-04-02 ΑΜ 170635

 

πράξη ανάληψης υπηρεσίας 1995 Σάμος

πραξη ορκωμοσίας

αδεια λοχίας 

καλυψη θέσης περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

 

πράξη ανάληψης υπηρεσίας 1995 Σάμος

πραξη ορκωμοσίας

αδεια λοχίας 

καλυψη θέσης περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

 

22-11-16

Περίεργη φωτοπυπία για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο

θα την βάλω μετά

ενέργεια από Δήμητρα Σπανού

Ζητώ έγγραφη την διαταγή σας για την μετακίνησή μου για συμπλήρωση ωραρίου στο 1ο Γυμνάσιο Βυρωνα. Δήμητρα Σπανού ΠΕ04-02 1ου Γυμν. Δάφνης 170635
 
   
|
 
 
   
|
 
Ανακρίβεια σε πρακτικό συνεδρίασης Συλλόγου Καθηγητών 1ου Γυμνασίου Δάφνης
dimitra spanou
Δευ 5/11/2018, 12:30 μ.μ.
Εσείς;
 
ΔΔΕ Α ΑΘΗΝΩΝ;
 
1ο Γυμνάσιο Δάφνης
 
Στις 24-10-2018 και ώρα 13μμ έγινε στο 1ο Γυμνάσιο Δάφνης Συνεδρίαση Συλλόγου Καθηγητών με θέμα "Πειθαρχικός έλεγχος μαθητών" στον οποίο παρευρέθηκα από την αρχή και συμμετείχα στην συνεδρίαση όπως όφειλα. Όμως και εφόσον η συνεδρίαση παρετείνετο και μετά το πέρας του εργασιακού ωραρίου απεχώρησα στις 14:10μμΈτσι δεν παρευρέθηκα στην τελική ψηφοφορία που έγινε μετά το πέρας του σχολικού ωραρίου.
  Όταν όμως κατεγράφη η συνεδρίαση στα πρακτικά στην 17η πράξη΄βιβλίου  πρακτικών δεν αναφέρθηκε πουθενά η παρουσία μου στην συνεδρίαση σαν να μην είχα ποτέ συμμετέχει. Σε παρατήρησή μου για το γεγονός η δ/ντρια Κα Ε. Παπαδάκη ισχυρίστηκε ότι εφόσον δεν ήμουνα στην τελική ψηφοφορία δεν πρέπει να καταγραφεί η παρουσία μου στην συνεδρίαση. Ζήτησα να καταγραφεί με την ένδειξη "απεχώρησε στις 14:10μμ αλλά αρνήθηκαν να το κάνουν και έστειλαν όπως μου είπαν τα αντίγραφα των πρακτικών σε σας, όπως είχαν αρχικά διατυπωθεί.
 Ζητώ διευκρινήσεις , εάν δηλαδή πρέπει να περιγράφονται με ακρίβεια τα γεγονότα της συνεδρίασης .
Ευχάριστώ  Η καθηγήτρια Δήμητρα Σπανού  ΠΕ04 Χημικός ΑΜ170635



Διαβάστε περισσότερα: https://dimitra-spanoy.webnode.gr/news/chartia-apo-tin-doyleia-moy/

Διαβάστε περισσότερα: https://dimitra-spanoy.webnode.gr/news/chartia-apo-tin-doyleia-moy/