Ζήτησα αντίγραφο εντύπου άδειας οδήγησης αρ 2687649 από το γραφείο Σάμου, αφού η άδεια είχε κλαπεί στις 28-12-18 στην Κένυα

2019-08-28 16:37

της Δήμητρας Σπανού

 

Κυρία Σπανού καλημέρα,

 

Η άδεια οδήγησής σας ήρθε και σας την επισυνάπτω σε αρχείο pdf.

 

Πείτε μου πώς να σας την στείλω, με ταχυδρομείο ή  courier και χρέωση δική σας.

 

Ευχαριστώ.

 

 

Με εκτίμηση,

 

Ευστράτιος Δροσίδης

Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών

Π.Ε. Σάμου

Τμήμα Αδειών Οδήγησης

Δερβενακίων & Αλέξη Αλέξη

831 00, Σάμος

Τηλ: 2273350446

 

Κύριε Δροσίδη έως σήμερα 26-11-2019 δεν έχω ακόμη λάβει την επανέκδοση της άδειάς μου. Δήμητρα Σπανού

 

 

Αποστέλλω e mail προς Δ/νση συγκοινωνιών Σάμου

Προς stelios.tzouanos@samos.pvaigaiou.gov.gr; e.drosidis@samos.pvaigaiou.gov.gr; ‎

Ανησυχώ επειδή αργεί η επανέκδοση της άδειας οδήγησης (Δήμητρα Σπανού 

 

 

Υπέβαλα αίτηση για έκδοση αντίγραφου άδειας οδήγησης στις 7-8-2019 στο γραφείο συγκοινωνιών Σάμου και μου δόθηκε αριθμός πρωτοκόλλου 4547. Με βεβαίωσαν ότι θα μου αποσταλεί το αντίγραφο στο σπίτι μου στην Αθήνα σε δύο μήνες. Το διάστημα αυτό έχει περάσει και δεν το έλαβα. Παρακαλώ να φροντίσετε να μου αποσταλεί άμεσα. Δήμητρα Σπανού

Σας αποστέλλω αντίγραφο της αίτησης.

Δήμητρα Σπανού

ί

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

 

17/10/2019 9:29 πμ

Καλημέρα κυρία Σπανού,

 

Διάφορες καταστάσεις μας καθυστέρησαν αρκετά στο να είμαστε συνεπείς στο χρονοδιάγραμμά μας, ωστόσο σε 2 εβδομάδες θα το έχουμε και θα σας το στείλουμε.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

Με εκτίμηση,

 

Ευστράτιος Δροσίδης

Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών

Π.Ε. Σάμου

Τμήμα Αδειών Οδήγησης

Δερβενακίων & Αλέξη Αλέξη

831 00, Σάμος

Τηλ: 2273350446

Fax: 2273350448

e-mail: e.drosidis@samos.gr