Ζητώ να επιτρέψετε να ισχύει και η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση εάν η σύγχρονη για τεχνικούς λόγους δεν είναι δυνατή. Η καθηγήτρια Δήμητρα Σπανού χημικός του 1ου Γυμνασίου Δάφνης ΑΜ 170635

2020-11-24 18:28

προς

Κα Δ/τρια 1ου γυμν. Δάφνης Ελ. Παπαδάκη

  1. Σας επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά, από τις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες, στις οποίες επίμονα μου ζητούσατε να έρθω στο σχολείο εν μεσω γκαραντίνας, ότι δεν πρόκειται να έρθω αν δεν τελειώσει η απαγόρευση για τον COVID.
  2. Επίσης όπως διατυπώνετε στο έγγραφό σας, φαίνεται ότι εγώ μπορώ να βλέπω από τον υπολογιστή μου τους μαθητές και δεν τους δέχομαι στο ηλεκτρονικό μάθημα. Ψεύδος και ανακρίβεια, παρ όλο που επανειλημμένα σας έχω πει ότι δεν «βλέπω» τους μαθητές στον υπολογιστή μου. Αυτό έχει γίνει μόνο 1-2 φορές και τους δέκτηκα αμέσως με χαρά, αλλά  μετά χάθηκαν πάλι. Εννοείται ότι θέλω και πιο πολύ από σας να παρακολουθούν τα παιδιά. Και έτσι συμπληρώνω με ασύγχρονη από eclass
  3. Μου ζητάτε επίσης επίμονα, τηλεφωνικά, να μην κάνω το ηλεκτρονικό μάθημα στο webex εφόσον δεν έχω μαθητές. Σας απαντώ: Θα συνεχίσω κανονικά τα εξ αποστάσεως σύγχρονη διδασκαλία ώστε από την μεριά μου να κάνει ότι πρέπει. Το αν δεν παρουσιάζονται στην οθόνη μαθητές δεν γνωρίζω τον λόγο. Σας ζήτησα να ελέγξετε και τις δικές σας ενέργειες μήπως έχει γίνει κάτι από την μεριά σας εκ παραδρομής.
  4. Μου είπατε επίσης τηλεφωνικά, ότι η γκαραντίνα δεν είναι για να καθόμαστε -κι εκεί  δεν μου άρεσε καθόλου. Γιατί σας υπενθυμίζω ότι για να μην υπάρξει πρόβλημα με τα παιδιά δουλεύω διπλά, αφού , κάνω επίσης και την εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση μέσα από το eclass και αυτό μπορεί ο κάθε ένας να το διαπιστώσει.
  5. Με την ευκαιρία να σας αναφέρω ότι στην eclass,  τα μαιλ των παιδιών δεν έχουν φτάσει σε μένα ενώ θα έπρεπε. Θα μπορούσα έτσι να έχω καλύτερη επικοινωνία. Πάλι μια φορά «ξεγλίστρησαν στην eclass μου» Μ έτσι κατάλαβα πως ισχύουν.Μετά χάθηκαν και πάλι. Έτσι κατάλαβα πως υπάρχουν αλλά δεν φτάνουν ως εμένα. Ποιο το πρόβλημα δεν μπορώ να ξέρω.
  6. Επίσης ισχυριστήκατε ότι έχετε παράπονα από γονείς γιατί τα παιδιά τους δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την Βιολογία και την Χημεία που κάνω. Σας βεβαιώνω ότι όλοι υφιστάμεθα τα αποτελέσματα της κατάστασης κι τα παιδιά πρέπι να κάνουν τις δικές τους προσπάθειες μέσα από την ασύγχρονη, για να τα καταφέρουμε. Δεν θέλω να το θίξω αλλά με αναγκάζετε να το κάνω Κα Παπαδάκη: Από όλη την Ελλάδα, από όλο τον κόσμο ,από όλα τα παιδιά του σχολείου μας, εγώ είμαι που δημιουργώ πρόβλημα για την μη ομαλή πορεία των πραγμάτων. Που στο κάτω κάτω κάνω ότι πρέπει από μέρους μου κι ότι συμβαίνει είναι κάτι που δεν οφείλεται σε μένα;

από Δ/νση Α Γυμν. Δάφνης

Σας ανακοινοποιώ στο ορθό το έγγραφο για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως 
εκπαίδευση. Σας επισημαίνω  ότι μόνο με τη σύγχρονη εξ αποστάσεως 
εκπαίδευση μπορείτε να προχωρήσετε στη διδακτέα ύλη.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. Α ΑΘΗΝΑΣ

25/11/2020 9:01 πμ

Άποψή μας είναι ότι ο συνδυασμός σύγχρονης και ασύγρχονης εκπαίδευσης δίνει τα καλύτερα δυνατόν εξ αποστάσεως αποτελέσματα. Συνεπώς από πουθενά δεν τίθεται ζήτημα "απαγόρευσης". Προφανώς πρόκειται περι παρεξηγήσεως

 

 

grammateia@olme.gr ΔΔΕ Α ΑΘΗΝΩΝ ; 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΑΦΝΗΣ <1gymdafn@sch.gr>;

Αγαπητοί κύριοι/ες

Εφόσον λόγω διαφόρων δυσχερειών, δεν είναι πολύ εύκολο να αναφέρονται τυχόν προβλήματα του εκπαιδευτικού μας χώρου σε σας, παίρνουμε προσωπικές πρωτοβουλίες, για να σας ενημερώνουμε κατά το δυνατόν.

Έτσι είχα και εγώ  παλαιότερα προσπαθήσει να σας αναφέρω την άποψή μου, για την  αδυναμία της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης να φέρει - στο σύνολο-, σε πέρας τις προδιαγραφές και τις προσδοκίες της, για λόγους που λίγο έως πολύ γνωρίζουμε.

Εκ των υστέρων βέβαια συμμορφώθηκα, και είμαι μια από τις εκπαιδευτικούς, που αν και κάθομαι ευσυνείδητα (στο σπίτι μου που έχουμε κλειστεί λόγω του lock down) μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου και κάνω κανονικά όλα τα μαθήματα, τα αποτελέσματα για τεχνικούς λόγους δεν είναι καθόλου ικανοποιητικά.   Έτσι συμπληρώνω παράλληλα την εργασία μου με την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση μέσω του eclass.

 Σήμερα όμως ενημερώθηκα τηλεφωνικά από το σχολείο μου, το 1ο Γυμνάσιο Δάφνης, ότι η ασύγχρονη διδασκαλία απαγορεύεται.

Παρακαλώ εάν αυτό ισχύει να το αναιρέσετε, γιατί δεν είναι δυνατόν  (όπως και άλλοι συνάδελφοι με πληροφορούν να γίνει παντού και από όλους η σύγχρονη τηλεκπαίδευση που διατάξατε/ Μετά τιμής  Δήμητρα Σπανού Καθηγήτρια

Υστ. Επειδή πιστεύω ότι το θέμα ενδιαφέρει και άλλους συναδέλφους σας ενημερώνω ότι δημοσιοποιώ την ηλεκτρονική επιστολή που σας αποστέλλω σε προσωπικό side στο  webnode