Ζητώ τον ιδιοκτήτη των 2 κασσετών παλιας βιντεοκάμερας που βρέθηκαν στα χέρια μου

2015-08-08 13:45

Μέσα από την ιστοσελίδα μου ψάχνω τον ιδιοκτήτη 2 παλιών κασσέτων βιντεοκάμερας που τις έφερα από το σπίτι μου στη Σάμο. Ιδιαίτερα η μια είναι αναμνηστική και πιθανόν ο ιδιοκτήτης να την θέλει. Άλλωστε κι εγώ για αυτόν τον λόγο την έδωσα σε φωτογραφείο (Σωτηρίου Αναστασία Παγκράτι) για να την ανατυπώσουν σε DVD νομίζοντας ότι πρόκειται για δικές μου αναμνηστικές κασσέτες. Δεν είμαι βέβαιη που έγινε το λάθος. Η μια από τις δυο που αναφέρω έχει αναμνηστικό υλικό μιλούν Γερμανικά. Η δεύτερη είναι από μια διάλεξη για τον Σ. Μαριωρή στην Σάμο. Έτσι δεν μπορώ να ξέρω που έγινε το λάθος.

Παρακαλώ αν κάποιος αναγνωρίσει κάτι ας μου στείλει μαιιλ να τις δώσω πίσω. Δήμητρα Σπανού

στιγμιότυπα από το βιντεο που έχουν γυριστεί 17-3-1994