Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα μου

Λέγομαι Δήμητρα Σπανού  γεννημένη στις 6-10-1957 στην Αθήνα. Έζησα τα παιδικά μου χρόνια στη Σάμο με τους γονείς και την αδερφή μου Ντορέτα. Ήρθαμε στην Αθήνα το 1970 και εγώ πέρασα 

 

στο Χημικό του Πανεπιστήμιου Πατρας το 1975. Μετά από μικρές και μεγάλες περιπλανήσεις επανήλθα στη Σάμο  ιδιαίτερη (από  πατέρα) πατρίδα,   το 1990. Παντρεύτηκα στο Καρλόβασι Σάμου, έκανα δυο γιούς, χώρισα στα δέκα χρόνια γάμου, κi έζησα άλλα δέκα χρόνια περίπου, στο Βαθύ Σάμου, δουλεύοντας σαν καθηγήτρια στο 2ο Γυμνάσιο Σάμου και μεγαλώνοντας τα παιδιά μου. Έξη από αυτά τα  χρόνια (1997-2003) ήμουνα Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Νομού 

 , κι από εκεί έμαθα να ψάχνω και να βρίσκω την γνώση και την πληροφορία.Στην Αθήνα επέστρεψα το 2010 και έμεινα σε ένα δικό μου διαμέρισμα στην Καισαριανή κληρονομιά από την μαμά μου.

Τα τελευταία 4 χρόνια δουλεύω σαν καθηγήτρια στο 1ο Γυμνάσιο Δάφνης.

Η ιστοσελίδα που ξεκινώ έχει στόχο να δώσει απλές πληροφορίες αλλά και να ξεκαθαρίσει  θέματα που ενδιαφέρουν τις Φυσικές Επιστήμες, στους φίλους, τους συναδέλφους, τα παιδιά (τους μαθητές/τριες αλλά και τα δικά μου ελπίζω), ακόμα  και σε μένα την ίδια. Καλώς ήρθατε λοιπόν σ' αυτήν την ιστοσελίδα. 

                                                                                       Αθήνα Καισαριανή 30-4-2014

 Δήμητρα Σπανού

Νέα

Συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων στην διαδικασία του testing;; Λύση πανικού;; Μήπως το να φέρουν σε επαφή τον κόσμο με ανθρώπους μαζικών χώρων (στρατός) θα πολλαπλασιάζει τον κίνδυνο; Μήπως έτσι θα φέρουμε εμείς το τρίτο κύμα της πανδημίας;

2020-12-18 18:02
της Δήμητρας Σπανού   Συμμετοχή του στρατού σε διαγνωστικά τεστ Μα είμαστε σοβαροί! Το να ερθουν σε επαφή άνθρωποι μαζικών χώρων (στρατός) με τους πολίτες  είναι βέβαιο ότι θα έχει επιδύνωση της πανδημίας.  Και μάλιστα αυτοί οι στρατιωτικοί,  θα κυκλοφορούν σε πλατείες και σε...

Τηλεκπαίδευσης συνέχεια: Εναντίον της αξιολόγησης εν μέσω κορονοϊού η Ε ΕΛΜΕ

2020-12-14 16:44
Δήμτρα Σπανού   άποψη για την αξιολόγηση του α τετραμήνου από την Ε ΕΛΜΕ Για την αξιολόγηση των μαθητών.pdf (250769)    

Μέρος 2ο (συνέχεια από προηγούμενο ).Ζητώ να επιτρέψετε να ισχύει και η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση εάν η σύγχρονη για τεχνικούς λόγους δεν είναι δυνατή. Η καθηγήτρια Δήμητρα Σπανού χημικός του 1ου Γυμνασίου Δάφνης ΑΜ 170635

2020-12-13 18:55
της Δημητρας Σπανού καθηγήτριας Χημικού του 1ου Γυμνασίου Δάφνης . Προβλήματα από την πιεστική κατάσταση την γκαραντίνας σε εργασία    Δημοσιεύω ηλεκτρονικό μύνημα που έστειλα   Θέμα:Αναφέρω κάποιες εξελίξεις και ίσως και αντίθετες απόψεις σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (για...

Πραγματογνωμοσύνη και αντικειμενικές αξίες για τα ακίνητα. Υπάρχει ανάλογη Επιτροπή Πραγματογνωμοσύνης

2020-12-07 13:02
της Δήμητρας Σπανού Επειδή λόγοι εθνικόι, οικονομικοί, φυσικές καταστροφές,  αστάθμητοι παράγοντες κ.λ.π διαφοροποιούν τις αντικειμενικές αξίες κι νομίζω πολλοί ενδιαφέρονται δίνω την ιστοσελίδα μιας ειδικής επιτροπής...

Κάνουμε ή όχι Χριστούγεννα; Ανοίγουν ή όχι μαγαζιά; Ποια πιθανότητα μόλυνσης έχουμε να μολυνθούμε στο Σύνταγμα και ποια στον Υμηττό; Ας μας βοηθήσουν με στοιχεία να μετράμε πια τον κίνδυνο προσωπικά και αποδεδειγμένα;

2020-12-05 23:12
Δήμητρα Σπανού  Το φάσμα του  κορωνοϊού που έχει καλύψει τις ζωές μας κάνουν ακόμα πιο άσχημο οι παράπλευρες απώλειες(πτώση της οικονομίας, εξαφάνιση του τουρισμού, αγωνιούσα εκπαίδευση κ.α) Τα απόλυτα μέτρα που είναι ίσως ο μονος τρόπος να μηδενίσουμε τον κίνδυνο φέρνουν κι αυτά...

Άκουγα από το DW: Με διχογνωμία μεταξύ Γερμανών πολιτών για το αν " Είναι τα Χριστούγεννα γιορτή σημαντική ή όχι" επίκειται προφανώς να ξεκινήσει ο υπερνέος κορονοϊός μετά τις γιορτές. ...

2020-12-04 15:22
της Δήμητρας Σπανού Πανευρωπαϊκή ενημέρωση και πιθανόν  νέα αντίθεση απόψεων στην Κολωνία (ή σε όλη την Γερμανία:) που είναι η Deutsche Welle  για την στάση που θα κρατήσουν οι πολίτες τις γιορτές των Χριστουγέννων σχετικά με τον κορονοϊό. Ποια θα είναι τα προγνωστικά...

Τα συμπόσια των Αρχαίων Ελλήνων δεν ήταν τα συμπόσια των οργίων όπως ανέφεραν σε σήριαλ του Αντέννα (¨Αγριες Μέλισσες). Ας προσέχουμε, δεν είναι καιρός να δυσφημούμε την Ελλάδα!

2020-12-03 23:15
της Δήμητρας Σπανού Παρακολουθώντας τηλεόραση είδα κάτι που χρειάζεται να το αναφέρω . Γνωρίζουμε βέβαια, ότι,  ¨συγγραφική ή ποιητική αδεία" μέσα σε πολλά έργα, σήριαλ κ.α. γίνονται αλλαγές που να ταιριάζουν στην υπόθεση του έργου.  Όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε να προσέχουμε τα μυνήματα...

Ζητώ να επιτρέψετε να ισχύει και η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση εάν η σύγχρονη για τεχνικούς λόγους δεν είναι δυνατή. Η καθηγήτρια Δήμητρα Σπανού χημικός του 1ου Γυμνασίου Δάφνης ΑΜ 170635

2020-11-24 18:28
προς Κα Δ/τρια 1ου γυμν. Δάφνης Ελ. Παπαδάκη Σας επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά, από τις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες, στις οποίες επίμονα μου ζητούσατε να έρθω στο σχολείο εν μεσω γκαραντίνας, ότι δεν πρόκειται να έρθω αν δεν τελειώσει η απαγόρευση για τον COVID. Επίσης όπως διατυπώνετε στο...

"..Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος, αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει...." Θεραπεία πρωτοποριακή με ενδοβρογχικές βαλβίδες από το 2018 είχε η μια από τις 2 κλινικές που επιτάχθηκαν στη θεσσαλονίκη

2020-11-23 14:47
της Δήμητρας Σπανού  στην μία από τις 2 κλινικές υπήρχε ήδη υποδομή για κοβιτ insurancedaily.gr/iatriko-diavalkaniko-thessalonikis-proti-therapia-endovrogchikes-valvides-gia-pnevmoniko-emfysima/   Για εξαρθρώσεις ώμων και πλαστικές στήθους η αρθρογραφηση των γιατρών της δεύτερης κλινικής...

Με ανησυχία παρακολουθώ τις αντιθέσεις σχετικά με τις επιτάξεις κλινικών. Μήπως το πρόβλημα θα λυνόταν αν αντί για κλινικές επιτάσσονταν ξενοδοχεία που ούτως ή αλλιώς δεν δουλεύουν!

2020-11-21 15:34
Δήμητρα Σπανού σχετικά με τον αγώνα για τον κορονοιό. δύο δ/σεις από τις οποίες ενημερ'ωθηκα για τα τρέχοντα www.youtube.com/watch?v=6HvjrLYtFxc www.tanea.gr/2020/11/20/greece/koronaios-to-paraskinio-piso-apo-tin-epitaksi-ton-idiotikon-klinikon/
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ . ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Περί του διαβήτη

2020-10-09 01:46
υπό κατασκευή     https://www.livemedia.gr/video/123661 https://www.livemedia.gr/video/122781

Η ιστορία των Φυσικών Επιστημών

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Περιεχόμενα

2015-07-21 09:11
Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών Μέρος πρώτο: Οι Φυσικές Επιστήμες από την Αρχαιότητα έως την Αναγέννηση από τον Μεσαιωνικό σκοταδισμό Oi Φυσικές Επιστήμες στην Αρχαιότητα ΟΙ Φυσικές Επιστήμες στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση     Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών Μέρος Δεύτερο: Πως η...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος Ενατο: Οι φυσικές επιστήμες το δεύτερο μισό του περασμένου αιώνα 2. Η γενετική μηχανική

2015-05-22 19:00
της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας Χημικού και μητέρας παιδιών υπό κατασκευή στην (Η)Ρηνα  Ανατροπές στην καρδιά του σκοταδιού Στην καρδιά μου , στην δικιά σου καρδιά. Αναλαμπές που ξεφτιλίζονται για να έρθουν πάλι σαν κεραυνοί και σαν ηλιόλουστα   Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Μια...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος Ογδοο: Οι φυσικές επιστήμες το δεύτερο μισό του περασμένου αιώνα 1. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές.

2015-03-07 12:19
      Της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας και μητέρας παιδιών αφιερώνεται στους υποψήφιους οικονομολόγους των φετινών Πανελλαδικών του 2015 αλλά και στους πτυχιούχους οικονομολόγους,  στους φοιτητες της επιστήμης των υπολογιστών, και σε αυτούς, που οι γνώσεις από την Ανατολή,...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος Έβδομο: Πέρα από την Κλασσική Φυσική ΙΙ. Η Κβάντωση των Φυσικών μεγεθών: Η Ερμηνεία των κβαντικών φαινομένων από "σκληρά" Μαθηματικά

2015-03-04 19:46
  της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας χημικού για τον Μίμη και τους φίλους του   Κλείνω την ιστορία μου,  φορώντας δυο κόκκινα παπούτσια Γιατί άλλο τι δεν έχω να πω.     Στην προσπάθεια να υπολογιστούν τα κβαντικά μεγέθητου μικρόκοσμου  και δεδομένου πως στον κόσμο αυτόν,...

Η Ιστορία των φυσικών Επιστημών Μέρος Έκτο Η θεωρία του Χάους

2014-12-26 09:41
της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας χημικού  και μητέρας Eadem mutata resurgo (Θα προκύψει το ίδιο αν αλλάξει) από τον Jacob Bernoulli στον Μιχαήλ  και σε ότι αγαπάει           ...οι ζωντανοί οργανισμοί βρίσκουν εν τέλει τάξη και νόμο, ζώντας μέσα σε ένα...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος Πέμπτο. Πέρα από την Κλασσική Φυσική Ι. Η κβάντωση των φυσικών μεγεθών: Πληρώνει ο Θεός με δόσεις;

2014-12-25 21:41
της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας Χημικού     ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ Στο γύρισμα του περασμένου αιώνα η Κλασσική Φυσική, του Νεύτωνα και του Λαπλάς έμοιαζε να έχει φτάσει σην ολοκλήρωσή της. Κάποια στιγμή φαινόταν ότι μπορούσε να δώσει όλες τις απαντήσεις και να επιλύσει...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος τέταρτο. Οι Επιστήμες της Ζωής

2014-12-22 00:00
της Δήμητρας Σπανού Χημικού    Πότε ακριβώς ξεκινάει η ζωή;  Πότε ένα υλικό σωμα θεωρείται ζωντανό, και πότε συνιστά (αποτελεί) έναν οργανισμό;  Ισχύουν στους οργανισμούς οι φυσικοί νόμοι;  Τι άλλο εμφανίζεται που δεν το συναντάμε στην άβια ύλη;  Πως μπορούμε να...

Η ιστορία των Φυσικών Επιστημών . Μέρος τρίτο: Hλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Η ανακαλυψή της ελευθέρωσε τον άνθρωπο από τα καλώδια τόσο, που άρχισε να νοιώθει ότι δεν υπήρχε πια τίποτα να τον σταματήσει, να επιχειρήσει οτιδήποτε στο μέλλον

2014-12-12 20:52
της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας Χημικού       Πως παράγεται η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία   Τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα παράγονται από επιταχυνόμενα ηλεκτρικά φορτία.  Ηλεκτρομαγνητικά κύματα δημιουργούνται επίσης όταν...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών. Μέρος Δεύτερο. Πως η ανακάλυψη του ηλεκτρονίου και του κινούμενου ηλεκτρικού φορτίου επιταχύνει τις εξελίξεις στις Φυσικές Επιστήμες και αυτό στην συνέχεια συντελεί στην βελτίωση της ζωής των ανθρώπων

2014-12-11 15:11
της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας Χημικού     Στα μέσα ου 18ου αιώνα πια εντοπίζεται Η ύπαρξη του ηλεκτρονίου και ο εντοπισμός του στοιχειώδους φορτίου   Κι έτσι, οι Φυσικές Επιστήμες μπόρεσαν να ανοικτούν σε βαθιά πελάγη και να διεκδικήσουν την θέση τους στις εξελίξεις των...

Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών Μέρος Πρώτο. Οι Φυσικές Επιστήμες από την Αρχαιότητα έως την Αναγένηση της Ευρώπης από τον Μεσαιωνικό Σκοταδισμό.

2014-12-10 14:32
Της Δήμητρας Σπανού , Χημικού, Καθηγήτριας Β/θμιας Εκπ/σης    Η Αρχαία Ιστορία των Φυσικών Επιστημών Αρχαίοι λαοί όπως οι Βαβυλώνιοι, οι Αιγύπτιοι ασχολήθηκαν  με τις επιστήμες της Αστρονομίας και των Μαθηματικών  , Μαθηματικοί υπολογισμοί από...

Φωτογκαλερί: χημικές ουσίες

Το Ενδοκρινικό Σύστημα στους Οργανισμούς

Το Ενδοκρινικό Σύστημα των Οργανισμών. Μέρος Δεύτερο. Πως το μύνημα των σηματοδοτικών μόριων μεταφέρεται και μεταγράφεται στο κύτταρο. Αντίστοιχοι μηχανισμοί για φωτόνια, θερμότητα, μηχανικά σήματα και μικροβιακούς παράγοντες

Της Δήμητρας Σπανού Καθηγήτριας Χημικού   υπό κατασκευή   Όταν ένα σηματοδοτικό μόριο έρθει σε επαφή με το κύτταρο-στόχο τότε  Γίνεται αρχικά η αναγνώριση του σηματοδοτικού μορίου από κάποια περιοχή του κυττάρου  (υποδοχέας). Αυτή μπορεί να βρίσκεται στην κυτταρική μεμβράνη ή...

Το Ενδοκρινικό Σύστημα των Οργανισμών. Μέρος πρώτο: ουσίες που παράγουν τα κύτταρα για την μεταξύ τους επικοινωνία. Ποιες είναι οι ανθρώπινες ορμόνες

της Δήμητρας Σπανού καθηγήτριας χημικού υπό κατασκευή Ορμόνες είναι ουσίες που αποτελούν έναν από τους τρεις τύπους των σηματοδοτικών μορίων δηλαδή των μορίων που μεταφέρουν ένα μύνημα και συντελούν στην επικοινωνία των κυττάρων του οργανισμού μεταξύ τους.  Οι άλλοι δυο τύποι σηματοδοτικών...

Βιωματική δράση Α γυμν. 2015-16ι

Αυτή η λίστα είναι κενή.